Stuur maar even een pb met de adregegevens dan word hij morgen op de post gedaan
Moderator: $and€r
Dat dacht ik ook, ik had mijn hint eerst even door Google gehaald om te kijken of het niet te veel een 'give-away' was... maar helaas.spatbord schreef:Niet alleen van Brazilië. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de Australische vlag. Volgens mij ziet het hele zuidelijk halfrond het zuiderkruis als iets van hen. De aanwijzing was volgens mij dan ook niet zo specifiek dat Brazilië voor de hand lag. Ik had het niet gewetenLotus07 schreef:Nouja, je moet maar net weten dat het Zuiderkruis een dingetje van Brazilië is, ik had het een tijdje terug een keer opgezocht en blijkbaar wist ik het nog!
Grt, Lotus07
Amerika 1 dollarPim schreef:Omdat er, helaas, geen nieuwe wedstrijd komt, een fragmentje van mijn kant.
Succes !
Ik had even belangrijkere dingen als munten aan mijn hoofd.. De volgende opgave zal ik voor mijn rekening nemen..Pim schreef:Omdat er, helaas, geen nieuwe wedstrijd komt, een fragmentje van mijn kant.
Succes !
Geen probleem$and€r schreef:Ik had even belangrijkere dingen als munten aan mijn hoofd.. De volgende opgave zal ik voor mijn rekening nemen..Pim schreef:Omdat er, helaas, geen nieuwe wedstrijd komt, een fragmentje van mijn kant.
Succes !
Yes, dat is hem ! 5 cent Namibië 2009 gaat jou kant op.Stephan O schreef:Hebbes!
Het is de 10 of de 50 dollarcent van Namibië 1993-2010/2012
in het bijzonder de visarend op het wapen:
Die vindt je niet zo heel snel, maar met de hint ging het makkelijker.
Gr, Stephan
George_III schreef:Gevonden! Is het een 10 pence uit Gibraltar van rond 1990?
Groet,
Mika