2 Euro 150 jaar Rode Kruis
-
DvdTheBusDriver
- Senior lid

2 Euro 150 jaar Rode Kruis
Zoals verwacht gingen vandaag en zelfs gisteren al veel mensen wachten aan de Nationale Bank Van België
VTM Nieuws vond het zelf zo belangrijk om het in het journaal van 1 uur te steken
http://nieuws.vtm.be/binnenland/108790- ... 2-euromunt
VTM Nieuws vond het zelf zo belangrijk om het in het journaal van 1 uur te steken
Verzameling euromunten uit circulatie: 691/859
Re: 2 Euro 150 jaar Rode Kruis
Leuk, meen zelfs nog een bekende te zien.
Gr. Jeroen
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
En heb jij zelf ook een rolletje kunnen bemachtigen?DvdTheBusDriver schreef:Zoals verwacht gingen vandaag en zelfs gisteren al veel mensen wachten aan de Nationale Bank Van België
-
DvdTheBusDriver
- Senior lid

ik heb een rol verkregen, die is wel al reeds verkocht
Rond 14.00 uur kreeg ik zelf nog een mailtje dat ze nog lossen stukken hadden liggen in NBB Hasselt.
Vlug Vlug er naar toe met een andere id Card en kreeg nog 1 muntje extra !
Als ik dit wist had ik deze morgen ook geen coincard bestelt bij de munt van België. We zullen wel zien wat ik met het extra muntje ga doen.
Rond 14.00 uur kreeg ik zelf nog een mailtje dat ze nog lossen stukken hadden liggen in NBB Hasselt.
Vlug Vlug er naar toe met een andere id Card en kreeg nog 1 muntje extra !
Als ik dit wist had ik deze morgen ook geen coincard bestelt bij de munt van België. We zullen wel zien wat ik met het extra muntje ga doen.
-
Sven
- Volledig lid

En was het een lange nacht Dieter? Leuk dat het niet voor niets geweest is. Snel verdiend geld hé!
Hebben ze dan rollen open gedaan op de bank om iedereen tevreden te houden?
Ikzelf heb een aantal coin cards gekocht. Het verbaast mij dat ze zo lang voorradig zijn.
Hebben ze dan rollen open gedaan op de bank om iedereen tevreden te houden?
Ikzelf heb een aantal coin cards gekocht. Het verbaast mij dat ze zo lang voorradig zijn.
Euromunten 1 set/land, 2€ Cc's: 150 verschillende (137 + 13 unc)
Voorliefde voor Euromunten Griekenland, Portugal, Malta, Finland.
-
DvdTheBusDriver
- Senior lid

Sven, de 150 rollen waren binnen het uur verkocht, maar was een plezante nacht. Deze munten dienden eigenlijk om echt de circulatie in te gaan, ze zaten in kassa's om bv rosse muntjes om te wisselen.
Omdat er nog zo veel vraag was kon je toch nog 1 munt per Id card krijgen.
Ook ik heb direct na verkoop van men rol een coincard gekocht, niet wetende dat ik toch nog een muntje zou kunnen krijgen tegen nominale waarde.....
Omdat er nog zo veel vraag was kon je toch nog 1 munt per Id card krijgen.
Ook ik heb direct na verkoop van men rol een coincard gekocht, niet wetende dat ik toch nog een muntje zou kunnen krijgen tegen nominale waarde.....
Zoals ik kon zien waren alle coincards en proofs binnen een uur verkocht. Da's toch snel of niet?
-
DvdTheBusDriver
- Senior lid

De coincards zijn nog steeds in stock, wat ook wel normaal is met 225.000 stuks !
Inderdaad ik zie dat ze weer in stock zijn, ze zetten ze er denk ik met bepaalde hoeveelheden op.
http://www.europemint.eu/documents/home_page.html
http://www.europemint.eu/documents/home_page.html
Net twee coincards besteld... Ben benieuwd 
-
DutchNapoleon
- Donateur

In coincard bij de Belgische munt te bestellen voor 7 euro...waarom moet hij bij de Nederlandse handelaren dan al boven de 16 euro kosten. Zelfs zonder coincard is hij 15 euro. Echt belachelijk! Zaterdag naar de Muntmanifestatie iemand die weet waar je hem daar voor een schappelijke prijs kunt scoren?
-
Sven
- Volledig lid

De coincard is nog steeds te bestellen bij de Belgische munt ...DutchNapoleon schreef:In coincard bij de Belgische munt te bestellen voor 7 euro...waarom moet hij bij de Nederlandse handelaren dan al boven de 16 euro kosten. Zelfs zonder coincard is hij 15 euro. Echt belachelijk! Zaterdag naar de Muntmanifestatie iemand die weet waar je hem daar voor een schappelijke prijs kunt scoren?
Euromunten 1 set/land, 2€ Cc's: 150 verschillende (137 + 13 unc)
-
DvdTheBusDriver
- Senior lid

De verzendingskosten naar België zelf is al 3.50 EUR, geen idee hoeveel het kost naar Nederland. Je betaalt dus 10.50 EUR(België) en daar wil een handelaar en privé persoon natuurlijk wat winst op .DutchNapoleon schreef:In coincard bij de Belgische munt te bestellen voor 7 euro...waarom moet hij bij de Nederlandse handelaren dan al boven de 16 euro kosten. Zelfs zonder coincard is hij 15 euro. Echt belachelijk! Zaterdag naar de Muntmanifestatie iemand die weet waar je hem daar voor een schappelijke prijs kunt scoren?
Kan je de coincards ook bestellen in de KMB en daar rechtstreeks de coincards meenemen?
Of gaat dit enkel via de webshop?
Of gaat dit enkel via de webshop?
Verzendkosten Belgie Nederland eur 5,50
Willem
Willem
Ik heb er net 5 besteld. Kosten € 40,50 incl. verzenden.
Op marktplaats staan ze al vanaf 15 euro. Hopelijk stijgen ze nog een beetje, dan kan ik er een paar doorverkopen met een leuke winst.
Op marktplaats staan ze al vanaf 15 euro. Hopelijk stijgen ze nog een beetje, dan kan ik er een paar doorverkopen met een leuke winst.
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
Ik krijg bij bestellen 2 verschillende betalingskenmerken één via de site en de ander via mail
probleem verholpen, had per ongeluk 2 x bestelling geplaatst