Op de website van de IBNS is de leden toegang nu actief.
Leden van de IBNS kunnen toegang tot dit gedeelte van de site krijgen door zich te registreren.
In een later stadium komen hier o.a de digitale versie's van 't Watermerk te staan die voor leden gratis te downloaden is.
Ook zal hier de mogelijkheden komen die uitsluitend voor leden beschikbaar komen.
Op deze manier kan je zien dat het de moeite waard loont om lid te worden.
Leden kunnen zich nu al registreren, na registratie moet het account worden goedgekeurd, dit om uiteraard misbruik te voorkomen.
Inloggen kan dus alleen nadat de registratie is goedgekeurd en zal in de regel een dag duren.
Mochten er foutmeldingen komen dan graag een mailtje naar mij, alles is nieuw , wel is waar getest maar dat zegt niet alles.
groetjes
Leden toegang website IBNS leden
Re: Leden toegang website IBNS leden
Ik weet niet hoe je dit gaat regelen/controleren maar ik zie bij diverse IBNS leden hier op het forum in hun onderschrift hun lidmaatschapsnummer van het IBNS staan. Wellicht niet al te handig.
Is het misschien beter om dat dan niet te doen, of verwachten jullie daar niet zo veel problemen mee? Is denk ik wel het handigste om op te controleren namelijk, e-mailadressen kun je te kust en te keur aanmaken.
Maar goed misschien vergis ik mij.
Gr. Jeroen
Is het misschien beter om dat dan niet te doen, of verwachten jullie daar niet zo veel problemen mee? Is denk ik wel het handigste om op te controleren namelijk, e-mailadressen kun je te kust en te keur aanmaken.

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Munthunter schreef:Ik weet niet hoe je dit gaat regelen/controleren maar ik zie bij diverse IBNS leden hier op het forum in hun onderschrift hun lidmaatschapsnummer van het IBNS staan. Wellicht niet al te handig.
Gr. Jeroen
Dat komt wel goed Jeroen ;-)
*registreert zich als #604 op de website van IBNS* 

Numismatiek op Facebook https://www.facebook.com/groups/hobbymunt.nl
Mijn webshop: http://www.hobbymunt.nl
Mijn webshop: http://www.hobbymunt.nl
Je zal toch je volledige N.A.W. telefoonnummer, e-mailadres, lidnummer, etc. erbij moeten sturenmarksch schreef:*registreert zich als #604 op de website van IBNS*
Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Lid 604 is al geregistreerd dus eh nice try :pIlosab schreef:Je zal toch je volledige N.A.W. telefoonnummer, e-mailadres, lidnummer, etc. erbij moeten sturenmarksch schreef:*registreert zich als #604 op de website van IBNS*
Alfred