De IBNS is te vinden met een informatiestand op de 14e internationale numismatiekbeurs in Houten.
Deze stand zal bemand worden door de nieuwe bestuursleden van het IBNS.
Wij nodigen iedereen uit om kennis te komen maken :-)
De beurs vind plaats op 20 september 2014 in EXPO Houten, Meidoornkade 24, 3992 AE en is open van 9:30 - 16:00 uur.
Parkeren van de auto is gratis en de toegang bedraagt voor niet leden € 5.00
Leden van de IBNS kunnen een gratis toegangskaart aanvragen via info.ibns@gmail.com
Ik zie jullie daar.
IBNS aanwezig op de beurs in Houten, 20 september 2014
Re: IBNS aanwezig op de beurs in Houten, 20 september 2014
Inderdaad, je gaat me zien, en Ger gaat ook mee.
Groeten, Alfred
Groeten, Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Re: IBNS aanwezig op de beurs in Houten, 20 september 2014
Goed hoor, dat IBNS Nederland zich van zijn beste kant laat zien!
Ik kan mij herinneren dat ik in 1996 lid werd, omdat in de MUNTkoerier destijds een artikeltje stond over een papiergeldverzamelaarsvereniging.
Zelf had ik er nooit bij stilgestaan dat zoiets zou bestaan! Ben direct lid geworden. (Terwijl de vereniging toen al 10 jaar bestond, en met grote regelmaat artikelen van de handen van Ed van Gelder, Mathis Verkooijen en soms Jos Eijsermans verschenen).
Moraal: er zijn altijd verzamelaars van papiergeld die het bestaan en/of NUT van de vereniging niet kennen of doorzien. Alle kanalen die beschikbaar zijn kun je daarvoor aanwenden...
@Arjen, hoe gaat de vereniging de stands bemensen? Bij andere verenigingen zie ik wel eens dat men een soort toerbeurtschema opstellen zodat mensen achter de tafel wisselen en zelf ook kunnen "genieten" van de beurs waar men staat.
@Arjen, welke andere beurzen kunnen we IBNS aantreffen? Misschien kom ik daar ook, ben natuurlijk altijd bereid een tijdslot achter de tafel plaats te nemen en mijn enthousiasme voor de hobby en de vereniging met iedereen die het wil aanhoren te delen!
Ik kan mij herinneren dat ik in 1996 lid werd, omdat in de MUNTkoerier destijds een artikeltje stond over een papiergeldverzamelaarsvereniging.
Zelf had ik er nooit bij stilgestaan dat zoiets zou bestaan! Ben direct lid geworden. (Terwijl de vereniging toen al 10 jaar bestond, en met grote regelmaat artikelen van de handen van Ed van Gelder, Mathis Verkooijen en soms Jos Eijsermans verschenen).
Moraal: er zijn altijd verzamelaars van papiergeld die het bestaan en/of NUT van de vereniging niet kennen of doorzien. Alle kanalen die beschikbaar zijn kun je daarvoor aanwenden...
@Arjen, hoe gaat de vereniging de stands bemensen? Bij andere verenigingen zie ik wel eens dat men een soort toerbeurtschema opstellen zodat mensen achter de tafel wisselen en zelf ook kunnen "genieten" van de beurs waar men staat.
@Arjen, welke andere beurzen kunnen we IBNS aantreffen? Misschien kom ik daar ook, ben natuurlijk altijd bereid een tijdslot achter de tafel plaats te nemen en mijn enthousiasme voor de hobby en de vereniging met iedereen die het wil aanhoren te delen!
Groet, Patrick Plomp. (Dit betreft een mening tenzij anders aangegeven)
Papiergeldnumismaat. Life member IBNS (NL230, INT215)
Auteur van "Catalogus Nederlands Papiergeld". Deel 1 en 2 bestelbaar op http://www.patrickp.nl
Papiergeldnumismaat. Life member IBNS (NL230, INT215)
Auteur van "Catalogus Nederlands Papiergeld". Deel 1 en 2 bestelbaar op http://www.patrickp.nl