http://www.knm.nl/Onthulling-ontwerp-he ... 014&NWSM=8
Las het vanmorgen op de site van de KNM.
Grt, Lotus07
Moderator: euromunter

Ik neem aan dat ie bij postkantoor gewoon af te halen is, aangezien bij de andere twee 5jes uit dezelfde serie dat ook het geval was.hierm schreef:Er staat aangegeven dat die vanaf 9 uur op 2 september via KNM te verkrijgen is.
Ik vraag me af, is die ook bij het postkantoor te halen zoals bij de andere vijfjes. Hierover staat niets vermeld.
Wie weet het?

je hebt een berichtje :pleon voorn schreef:ik was toch al niet zo n euro aanhanger en wil mijn 5fjes van voor2008 gaan verkopen
die vergulde heb ik kunnen verkopen,betalen met zo n munt blijkt lastig,
opbrengst 5 euro p st....
Ik heb die vraag aan knm gesteld, maar kreeg daar een ontwijkend antwoord op, zelfs op de tweede vraag.hierm schreef:Er staat aangegeven dat die vanaf 9 uur op 2 september via KNM te verkrijgen is.
Ik vraag me af, is die ook bij het postkantoor te halen zoals bij de andere vijfjes. Hierover staat niets vermeld.
Wie weet het?

De postagentschappen moetenzich inschrijven ervoor. Dat kunnen ze niet meer. Dus alleen nog via de munthandel of knm verkrijgbaar blijkbaarDutchNapoleon schreef:Ze worden pas eind september uitgeleverd
gelijk heb je. Er zullen genoeg agentschappen zijn die ze dan nog wel verkopen, wel jammer, de mijne zit 4 minuten fietsen bij me vandaan, de andere een stuk verder (maar je moet wat over hebben voor je hobby)Ilosab schreef:Ik heb er al 2 bij Collectcoins besteld, zekerheid voor alles. Ik heb daar al een bestelling lopen dus deze kunnen er mooi bij. Als ik het niet doe dan zul je net zien dat in mijn stad er of niet wordt verkocht of ik moet ervoor naar de andere kant van de stad rijden, dat heb ik er niet voor over, is dit toch makkelijker.
Alfred

De munt zijn vanaf 26 september bij het postagentschap te krijgen, dan is ook de "eerste slag" bij de muntjanssenfrank schreef:Bij de Prima en de Bruna hadden ze ze nog niet
Dat klopt ook, ze komen pas 26 septemberjanssenfrank schreef:Bij de Prima en de Bruna hadden ze ze nog niet, maar ze zouden me bellen als ze er zijn.
Mijn idee. Maar het is te hopen dat jouw bruna ze wel heeft.janssenfrank schreef: Ik ga in ieder geval niet bij KNM bestellen, want dan betaal je 2.95 verzendkosten + het duurt weer een eeuwigheid voor ze het opsturen.
Dan wacht ik liever nog heel even.
janssenfrank schreef: Bij de Prima en de Bruna hadden ze ze nog niet, maar ze zouden me bellen als ze er zijn.
Nou ja, dan wachten we nog even drie weekjes. Alle coincards zijn tot nu toe goed verkrijgbaar geweest, dus dat zal met deze ook wel zijn. En als het niet is, dan is het altijd te overwegen te stoppen met de 5 euromunten te verzamelen en de verzameling tot en met Beatrix compleet te houden.neozion schreef: Dat klopt ook, ze komen pas 26 september
Muntmanifestatie is 20 september.... Eerste slag is na de 20e dus dat zal niet mogelijk zijn.janssenfrank schreef:janssenfrank schreef: Bij de Prima en de Bruna hadden ze ze nog niet, maar ze zouden me bellen als ze er zijn.neozion schreef: Dat klopt ook, ze komen pas 26 september
quote]
Nou ja, dan wachten we nog even drie weekjes. Alle coincards zijn tot nu toe goed verkrijgbaar geweest, dus dat zal met deze ook wel zijn. En als het niet is, dan is het altijd te overwegen te stoppen met de 5 euromunten te verzamelen en de verzameling tot en met Beatrix compleet te houden.
Trouwens, misschien hebben we mazzel en zijn ze op de Muntmanifestatie wel te krijgen (5 euro voor 5 euro), al durf ik er niet op te rekenen.