Misslag 1 cent aan beide kanten 1948
Moderator: Arjena3
Misslag 1 cent aan beide kanten 1948
Ik heb een munt van 1948 en daar staat aan beide kanten 1 cent op is deze munt ook wat waard graag een reactie van wat voor waarde hij heeft en hoe zeldzaam
Re: Misslag 1 cent aan beide kanten 1948
Een foto of scan helpt altijd. Simpel te uploaden via http://nl.tinypic.com/
Daarbij zit je in de Biljetten rubriek, ... deze hoort dus bij de muntjes
Daarbij zit je in de Biljetten rubriek, ... deze hoort dus bij de muntjes

Geïnteresseerd in bankbiljetten Nederland van voor de Euro, Nederlands kampgeld en Noodgeld WWII.
Dit is het 3e bericht over die zogenaamde misslag van 1948 en ook nog steeds geen foto gezien. Ik begrijp de logica niet om dit 3 keer te plaatsen en dan nog verkeerd ook. Beetje ongeduldig misschien of gewoon vervelend?
Alfred
Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
-
- Volledig lid
Of hij snapt het systeem niet...Ilosab schreef:Dit is het 3e bericht over die zogenaamde misslag van 1948 en ook nog steeds geen foto gezien. Ik begrijp de logica niet om dit 3 keer te plaatsen en dan nog verkeerd ook. Beetje ongeduldig misschien of gewoon vervelend?
Alfred
Maarja, zoals Alfred al zegt, het zal handig zijn om er een foto bij te plaatsen.
Wat is er zo moeilijk aan? Je hebt een munt wat misschien een misslag is, je zoekt op internet, je vindt dit forum, je schrijft jezelf in en plaatst de vraag. Kan het zijn dat je in de verkeerde rubriek zit of dat iemand om een foto vraagt. Maar waarom dan 3 topics openen door 2 personen omtrent dezelfde munt?jellediemen schreef:Of hij snapt het systeem niet...
Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie