Levertijden

Hier kun je met elkaar praten over zaken die niet per se iets te maken hoeven te hebben met munten en of bankbiljetten.
janssenfrank Nederland
Superlid
Superlid

Levertijden

Bericht door janssenfrank » 03 jun 2014, 17:29

Ik vroeg me af: wat vinden jullie een acceptabele termijn waarop je een bestelling binnenkrijgt? Hierbij bedoel ik bestellingen die binnenlands verstuurd moeten worden.

Persoonlijk zou ik zeggen: zeker binnen een week. Maar wat zeggen jullie?
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam

winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool

DvdTheBusDriver
Senior lid
Senior lid

Re: Levertijden

Bericht door DvdTheBusDriver » 03 jun 2014, 17:51

Als alles op stock is de dag erna :)
Verzameling euromunten uit circulatie: 691/859

Sven
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Sven » 03 jun 2014, 18:59

Van een professionele verkoper verwacht ik mijn levering binnen 3 werkdagen na bestelling. Van een particulier asap en liefst binnen de 5 werkdagen.
Euromunten 1 set/land, 2€ Cc's: 150 verschillende (137 + 13 unc)
Voorliefde voor Euromunten Griekenland, Portugal, Malta, Finland.

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab » 03 jun 2014, 19:11

Ik weet niet hoe anderen in elkaar zitten maar ik stuur altijd z.s.m. na bijschrijving op mijn rekening en informeer de koper dat ik het heb verstuurd en vraag dan ook om een bevestiging van ontvangst. Over het algemeen is het dan binnen 2 dagen bij de koper. Probleem momenteel is dat men op een zaterdagavond iets op de brievenbus gooit en dan wordt het dinsdag geleegd. PostNL is niet meer zo klantgericht bezig. En het maakt niet uit of iemand een professioneel of een particulier is, als er overeenstemming is bereikt en de verkoper heeft het bedrag ontvangen dan mag men verwachten dat het binnen 2 dagen bij de koper is.
Ik heb trouwens 3 weken geleden iets bij ene Ron uit Eindhoven gekocht via Marktplaats. Hij heeft het verstuurd met een speciale postzegel. Nou, de postzegel heb ik nooit gezien en het biljet ook niet. Kijk dus uit met kopen want je bent alleen maar een sponsor.

Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171

Mooie Muntjes
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Mooie Muntjes » 03 jun 2014, 19:18

Wij verzenden uiterlijk de dag na betaling de bestelling toe. 98% ontvangt binnen drie dagen de bestelling. Helaas doet postnl er af en toe om onduidelijke redenen langer over; ook aangetekend (soms wel 3 dagen of meer). Wij vinden dus 3 dagen een normale norm.

Stoif Cocos (Keeling) Islands
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Stoif » 03 jun 2014, 19:44

Vind binnen een week redelijk.
Aangezien er ook niet elke dag bezorgt word.
Waar ik me wel al een tijd aan irriteer is de levertijd van de KNM.
Die laten je soms weken wachten. Lopen overal met hun spullen te pronken maar binnen een redelijk tijd leveren kunnen ze niet.
Verzamelaar van landensets, €2 cc en coincards Nederland

Terug naar “Het Praathuis”