Sale 50% off

Plaats hier berichten over algemene zaken omtrent de euro. Denk hierbij aan nieuws over aankomende eurolanden, nieuwtjes, weetjes, etc.

Moderator: euromunter

FranzOtto
Nieuw lid
Nieuw lid

Sale 50% off

Bericht door FranzOtto »

Sven
Volledig lid
Volledig lid

Re: Sale 50% off

Bericht door Sven »

Iemand ervaring met deze shop?

Sven
Euromunten 1 set/land, 2€ Cc's: 150 verschillende (137 + 13 unc)
Voorliefde voor Euromunten Griekenland, Portugal, Malta, Finland.
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Re: Sale 50% off

Bericht door Munthunter »

Sla je slag zou ik zeggen, nu mooie opheffings uitverkoop.

Ik heb van Frank al twee maal eerder een e-mail gehad of zijn uitverkoop iets voor het forum zou zijn. Helaas heb ik de tijd niet om alle mails te beantwoorden die binnen komen op info@munthunter.nl, geloof me er komt heel wat op binnen en ik moet mij heel vaak afmelden voor nieuwsbrieven en dergelijke waar ik mij nooit voor heb aangemeld. Om die reden heb ik ook niet gereageerd, sorry daarvoor Frank :oops:

Maar goed, de vorige aanbiedingen waren niet van deze aard en de prijzen waren gewoon te hoog, hoger dan munten bij de webshops in Nederland. Let daarbij ook op de verzendkosten van €10,- naar Nederland en België! Die komen er natuurlijk ook nog bij.

Voor nu zijn de prijzen een stuk aantrekkelijker, mits je een grotere bestelling plaatst gezie de €10,- verzendkosten. Leuke prijzen dus.

Hoe de verdere verwerking, verpakking en zendtijd en dergelijk is weet ik niet. Ik weet wel dat de eigenaar zich op diverse (Duitse) fora actief is geweest of nog is.

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!

Terug naar “Euronieuws”