Ach het eerste gewin in kattegespin en er wat nog iets met een huid en een beer enzo, maar voor de time being is het leuk.
Het wk gaat toch nog wat meer leven door aan zo'n poule me te doen

Moderator: $and€r
Wie heb je dan in de halve en hele finale?koenmunten schreef:Net tussenstand na de 1/8 finales binnengekregen. Sta nog eerste maar nog maar 30 punten voor op nummer twee, 530 om 500... wordt dus erg spannend of ik in de topvijf de eindstreep ga halen
halve finalePim schreef:Wie heb je dan in de halve en hele finale?koenmunten schreef:Net tussenstand na de 1/8 finales binnengekregen. Sta nog eerste maar nog maar 30 punten voor op nummer twee, 530 om 500... wordt dus erg spannend of ik in de topvijf de eindstreep ga halen
Ben wel benieuwd
Ik heb een paar collega's die Belgie in de finale hebben/als kampioen hebben.Sven schreef:Ik zou toch maar hopen dat niemand van jullie tegenspelers België in de finale gezet heeft ...
Was zeker een wedstrijd die ik met plezier heb bekeken, was niets saais/afwachtends aan. Minder (knullig) balverlies helpt denk ik ook wel mee.koenmunten schreef:Ik heb een paar collega's die Belgie in de finale hebben/als kampioen hebben.Sven schreef:Ik zou toch maar hopen dat niemand van jullie tegenspelers België in de finale gezet heeft ...
En waarom ook niet, Belgie heeft een degelijk team, 1/8 was prima alleen te veel gemiste kansen ;-)
Sven schreef:Spannend hé!
...
, misschien is het meer hoop,
...
België wint van Nederland
Deze 3 landen had ik ook in de halve finales ingevuld, dus nu heb ik 3 uit 4 goedStephan O schreef:Na de achtste finales een totaalscore van 54 punten... met maar 3 landen correct in de kwart finales![]()
Dat zijn dus mooi de volle punten in de poule... sta al op een verbijsterende 76 puntenStephan O schreef:Ps: Mijn finale is trouwens ... Duitsland-Argentinië op de hier ingevulde, maar niet geldende poule. Hierbij is Duitsland overigens de winnaar.
Nou Stephan, dan ben jij wat mij betreft de virtuele winnaar van de niet gespeelde forum-voetbal-pouleStephan O schreef:Dat zijn dus mooi de volle punten in de poule... sta al op een verbijsterende 76 puntenStephan O schreef:Ps: Mijn finale is trouwens ... Duitsland-Argentinië op de hier ingevulde, maar niet geldende poule. Hierbij is Duitsland overigens de winnaar.
Gr, Stephan
Jij hebt in ieder geval ook een goed weekend gehad denk ik zokoenmunten schreef:Ik hoop nu op winst van Nederland en Duitsland
Ja zo nog wat punten kunnen sprokkelen, maar ik had de uitslagen niet exact goed.Stephan O schreef:Jij hebt in ieder geval ook een goed weekend gehad denk ik zokoenmunten schreef:Ik hoop nu op winst van Nederland en Duitsland
En mijn poulscore eindigt op 82 punten, door het goed voorspellen van de wereldkampioen!
Gr, Stephan
Nee, er komt geen munt, maar wel een postzegel.koenmunten schreef: ...
Ja en Duitsland moet nu inderdaad met een mooie munt gaan komen