bij het doornemen van deze site en de verschillende onderdelen en bij alles wat hier aangeboden word kwam ik op het forumreglement terecht
omdat ik op forummarkt iets wou "aanbieden"
blijkbaar kan men pas iets aanbieden (lees tekoop stellen) als men genoeg postings gedaan heeft
maw reactie geven op items dan pas kan men iets plaatsen op forummarkt
nu is dit iets dat ik niet kon terug vinden in het reglement (mss overgelezen kan altyd )
verbeter me als ik ongelijk heb hoor
oja ik verzamelde vroeger gans de wereld munten en "werkte" samen (lees deelde vaak informatie) met NBB aangaande de Belgische biljetten
maar door een drieste inbraak ben ik alles kwijt
zodoende is de passie een beetje weg
verder wens ik iedereen nog veel plezier op deze site
forummarktreglement
Re: forummarktreglement
de reden dat nieuwe leden niet meteen advertenties kunnen plaatsen komt van mij af. Er kwamen steeds vaker nieuwe leden die alleen lid werden om even 1 stuk te verkopen en daarna niet meer komen. Om te zorgen dat dit geen veredelde marktplaats word is deze regel pas ingevoerd.
Beste Zuster12,
Zoals Neozion al aangaf heeft deze 'beperking' te maken met een aantal situaties. Ten eerste waren er inderdaad nieuwe leden die geen berichten plaatsten maar enkel advertenties. De Forummarkt is voor leden en we kwamen er achter dat de 'nieuwe' leden soms niet eens thuis gaven als iemand iets had gewonnen. Vervelend en vandaar die regel, hoe jammer ook want het had ook gewoon kunnen werken dus.
Maar zoals je al hebt opgemerkt omdat je de moeite hebt willen nemen om het Forummarktreglement te lezen
is dit nog niet in het reglement opgenomen. Ik zal dit op mijn lijstje zetten en dus zal het binnenkort wel te vinden zijn in het reglement.
Mijn excuses voor de onduidelijkheid en hoop dat het forum interessant genoeg is om mee te discuseren en daarna advertenties te plaatsen. Na drie geplaatste berichten is het mogelijk om een advertentie te plaatsen, nog 1-tje dus.
Vriendelijke groeten en een hartelijk welkom op Hét Munten en Bankbiljetten Forum!
Jeroen - Munthunter
(Je naam komt mij overigens bekend voor van muntstukken.be, klopt dat?)
Zoals Neozion al aangaf heeft deze 'beperking' te maken met een aantal situaties. Ten eerste waren er inderdaad nieuwe leden die geen berichten plaatsten maar enkel advertenties. De Forummarkt is voor leden en we kwamen er achter dat de 'nieuwe' leden soms niet eens thuis gaven als iemand iets had gewonnen. Vervelend en vandaar die regel, hoe jammer ook want het had ook gewoon kunnen werken dus.
Maar zoals je al hebt opgemerkt omdat je de moeite hebt willen nemen om het Forummarktreglement te lezen

Mijn excuses voor de onduidelijkheid en hoop dat het forum interessant genoeg is om mee te discuseren en daarna advertenties te plaatsen. Na drie geplaatste berichten is het mogelijk om een advertentie te plaatsen, nog 1-tje dus.

Vriendelijke groeten en een hartelijk welkom op Hét Munten en Bankbiljetten Forum!
Jeroen - Munthunter
(Je naam komt mij overigens bekend voor van muntstukken.be, klopt dat?)
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Zou kunnen J.V.T. zijn, maar ben niet zeker.
En inderdaad was ook actief op de "vroegere" website.
En inderdaad was ook actief op de "vroegere" website.
-
- Lid
een aandachtige lezer kan veel opsteken he, en idd stond dus niet vermeld dus al een bijdrage geleverd en reglement kan aangepast worden
enja zowel munthunter als marcotje hebben het bij het rechte eind
mocht ik "slechte" bedoelingen gehad hebben veranderde ik wel van pseudo nietwaar

enja zowel munthunter als marcotje hebben het bij het rechte eind
mocht ik "slechte" bedoelingen gehad hebben veranderde ik wel van pseudo nietwaar
Ik kan mij ook niet herinneren dat je een slechte naam had als 'Zuster12' op het andere forum, dus waarom een goede naam wijzigen in een andere?
Fijn je weer tegen te komen en hoop dat je je kennis aangaande munten en bankbiljetten met ons wilt blijven delen.
Ik heb overigens het volgende aan het forummarktreglement toegevoegd onder het kopje 'Inleiding'
Fijn je weer tegen te komen en hoop dat je je kennis aangaande munten en bankbiljetten met ons wilt blijven delen.
Ik heb overigens het volgende aan het forummarktreglement toegevoegd onder het kopje 'Inleiding'
Gr. JeroenForummarktreglement - Inleiding schreef:
Om te voorkomen dat men zich enkel op het forum registreert met als doel munten en of bankbiljetten te verkopen is het volgende bedacht: Een nieuw lid moet ten minste 3 (informatieve) berichten op het forum hebben geplaatst, na deze 3 berichten kan het nieuwe lid pas een advertentie plaatsen. Op deze wijze hopen we ook te realiseren dat de verkopende partij wat 'bekender' is onder de kopers. Dat biedt in ieder geval ook wat meer vertrouwen. Om te beginnen kun je het beste een topic aanmaken in de voorstelrubriek waarin je wat meer over jezelf vertelt, het eerste bericht is dan al geplaatst en zijn er dus nog maar twee over.
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
-
- Lid
als we kunnen helpen waarom niet he