Munthunter WhatsApp
-
- Superlid
Re: Munthunter WhatsApp
Dat moest je juist weer niet vragen!NijmegenMunten schreef:hoe?

Verzamelt: wereldmunten en -bankbiljetten; is vooral op zoek naar DDR, Oostblok en NL munten/biljetten!
Komet goed Willem
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Oké bedankt.
Willem
Willem
En mét vertraging zit je er weer in 

Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
thnx, en de eerste berichten achtergelaten
Willem

Willem
Voor mensen die het bestaan van de Munthunter Whatsappgroep nog niet kennen, het is zeker een aanrader!
Hartstikke gezellig kletsen over munten, vragen stellen en afbeeldingen delen.
Het zou mij erg leuk lijken als er weer wat nieuwe mensen in de groep bij komen !
Groetjes Pim
Hartstikke gezellig kletsen over munten, vragen stellen en afbeeldingen delen.
Het zou mij erg leuk lijken als er weer wat nieuwe mensen in de groep bij komen !
Groetjes Pim
-
- Donateur
Das jammer xntriqcoins-coins. Je zou n welkome aanvulling zijn.
:-(
Dat vind ik zeer aardig om te horen Thijs.
Wellicht ligt er in de toekomst een degelijke smartphone voor mij in het verschiet :-)
Ik maak momenteel gebruik van een HTC desire waar wegens defect geen sd kaartje in kan :-(
mvg,
Bert
Dat vind ik zeer aardig om te horen Thijs.
Wellicht ligt er in de toekomst een degelijke smartphone voor mij in het verschiet :-)
Ik maak momenteel gebruik van een HTC desire waar wegens defect geen sd kaartje in kan :-(
mvg,
Bert
-
- Superlid
Als je een tablet hebt kun je als het goed is ook op whatsapp.
Verzamelt: wereldmunten en -bankbiljetten; is vooral op zoek naar DDR, Oostblok en NL munten/biljetten!
Hoi Lotus,
Ik mis waarschijnlijk een bepaald mannelijk chromosoom, want ik geef niets om auto's en al helemaal niet om electronica.
Een tablet zal ik niet snel aanschaffen, zolang ik een telefoon heb waarmee ik kan bellen en een laptop waarmee ik op internet kan surfen.
Leuk om te zien is dat mijn 4-jarige (met een kurio tablet) waarschijnlijk meer verstand ervan heeft dan ik :-)
mvg,
Bert
Ik mis waarschijnlijk een bepaald mannelijk chromosoom, want ik geef niets om auto's en al helemaal niet om electronica.
Een tablet zal ik niet snel aanschaffen, zolang ik een telefoon heb waarmee ik kan bellen en een laptop waarmee ik op internet kan surfen.
Leuk om te zien is dat mijn 4-jarige (met een kurio tablet) waarschijnlijk meer verstand ervan heeft dan ik :-)
mvg,
Bert
-
- Superlid
Haha, ach ja zoveel geef ik nu ook weer niet om al die apparaten, maar ik dacht misschien heb je er wel een! ;-)xntriq-coins schreef:Hoi Lotus,
mvg,
Bert
Zoveel beter is een tablet nu ook weer niet als een smartphone, maar ze zijn vooral handig op beurzen waarbij je heel gemakkelijk en snel kunt zien welke munten en/of bankbiljetten je al hebt en welke nog niet!
Daar zit wel iets in... Ik zou mijn lijsten dan moeten uitprinten.
-
- Superlid
Dat deed ik in het verleden ook, maar werd op een gegeven moment best onhandig gezien mijn verzameling steeds groeide en ik elke keer dat ene nieuwe muntje erbij moest schrijven... Heb nog steeds geen tablet, maar een notebook (soort miniversie van een laptop) doet het ook prima!xntriq-coins schreef:Daar zit wel iets in... Ik zou mijn lijsten dan moeten uitprinten.
Is er in die App nog wat te zoeken voor de bankbiljetten freaks?
Geïnteresseerd in bankbiljetten Nederland van voor de Euro, Nederlands kampgeld en Noodgeld WWII.
Veelal munten, maar als je vaak over biljetten praat, is het vast gezelligSnakeDoc schreef:Is er in die App nog wat te zoeken voor de bankbiljetten freaks?

Probeer het anders een weekje, je bent vrij om er weer uit te stappen
Even reminder. Voor de mensen die leuk vinden om gezellig te komen kletsen, foto's delen of vragen te stellen. Het kan allemaal op de app. Schroom niet om mij persoonlijk bericht te sturen. Dan zorg ik wel dat je erbij komt.
Groetjes Maarten
Groetjes Maarten
Spaart wereld munten in het bijzonder Frankrijk, Sri Lanka.
-
- Superlid
Bestaat de appgroep nog steeds? Zou het wel leuk vinden om weer eens lid te worden! 

JAAA kom er weer gezellig bij!Lotus07 schreef:Bestaat de appgroep nog steeds? Zou het wel leuk vinden om weer eens lid te worden!
Heb je pb bericht gestuurd.Lotus07 schreef:Bestaat de appgroep nog steeds? Zou het wel leuk vinden om weer eens lid te worden!
Groetjes,
Maarten
Laat ik ook eens kijken hoe het daar is,
Als ik als bankbiljetten verzamelaar volledig wordt buitengesloten gooi ik gewoon de blok er weer in
Als ik als bankbiljetten verzamelaar volledig wordt buitengesloten gooi ik gewoon de blok er weer in

Geïnteresseerd in bankbiljetten Nederland van voor de Euro, Nederlands kampgeld en Noodgeld WWII.
-
- Superlid
Kom er gezellig bij zou ik zeggen, dan kan ik eindelijk eens met iemand over papiergeld praten!SnakeDoc schreef:Laat ik ook eens kijken hoe het daar is,
-
- Nieuw lid
Het lijkt me wel interessant.
Maar vanwege de datum van de laatste posts lijkt het verstandig om even te vragen of de app nog bestaat.
Maar vanwege de datum van de laatste posts lijkt het verstandig om even te vragen of de app nog bestaat.
Alle soorten (oude) valuta- en semi-valuta munten. Op dit moment focus ik me op de euromunten.
De app bestaat nog. Stuur maar PB met je nummer naar mij met je naam.
Groetjes maarten
Groetjes maarten