Het zijn in kwaliteit zeker niet de mooiste, maar ze zijn toch de moeite waard, Oleg bedankt
( btw: ik heb de foto's van de adv. geplaatst, is dat OK ? )
Moderator: Arjena3

Dank je wel SnakeDoc, er komen er nog veeeeel meerSnakeDoc schreef:Leuke aanwinsten Oosaenden!

En ??? , binnen, ben benieuwdIlosab schreef:Netjes, aardig toegeslagen bij Oleg. Het is mij ook gelukt om een biljet te scoren gisteravond bij hem. Als ik hem ontvang dan zal ik hem plaatsen.
Alfred

Sorry dat ik het vraag, maar wat precies is een replacement?Ilosab schreef:Hier is hij dan, 50 gulden Oestereetster Replacement. Bepaald geen UNC maar ik ben er blij mee.
Alfred

Dank voor de uitleg!Ilosab schreef:Op deze site vind je de exacte omschrijving.
http://www.patrickp.nl/FAQ/replacements.htm
Alfred

Geen probleem want ik ging niet voor jouw aanwinsten maar voor het 100 gulden biljet Grietje Seel. Ik kleunde mis omdat ik te laat was met bieden, toen was de veiling al voorbij. Jouw aanwinsten heb ik al en ik ben geen type die zoekt naar biljetten in betere kwaliteit dan degene die ik heb, eenmaal binnen is binnen. Oleg heeft wel iedere week een veiling en er zit vaak wat bij. Op de IBNS beurs in december heb ik ook nog wat bij hem gekocht. Stadhouder Willem heb ik ook al en Minerva 2 x, één keer met de Buiten Omloop stempel. Ik moet me maar concentreren op de papiergeldbeurs in Valkenburg op 12 april. Ik heb inmiddels al wat biljetten besteld bij een handelaar in Canada want die neemt ze voor me mee.Oosaenden schreef:Oeps, sorry Alfred![]()
Dit zijn twee interessante biljetten.
Zoals Arjen al zei is met name de 25 gulden erg moeilijk te vinden in goede kwaliteit, dus ik ben al erg blij met dit exemplaar. Gelukkig heeft Oleg vaker moeilijk verkrijgbare biljetten te koop, dus er komt wel weer een kans.
De Minerva ging mij even boven de pet dit keer en de stadhouder Willem ook, met name de Minerva zag er goed uit.