chocolaatje5 ebay
Forumregels
Deze rubriek kun je gebruiken om een handelaar te promoten. Geef wel even aan waarom je deze handelaar aanprijst. Enkel reclame maken in deze rubriek wordt niet gewaardeerd, deel ook actief mee in de andere rubrieken van het forum.
Deze rubriek kun je gebruiken om een handelaar te promoten. Geef wel even aan waarom je deze handelaar aanprijst. Enkel reclame maken in deze rubriek wordt niet gewaardeerd, deel ook actief mee in de andere rubrieken van het forum.
Re: chocolaatje5 ebay
Geschil wegens niet ontvangen openen
Verzamelaar van dubbeltjes 1818 tot 2001 in een zo hoog mogelijk kwaliteit;
10 eurocenten, 19 landen in minimaal BU kwaliteit compleet tot en met 2012
10 eurocenten, 19 landen in minimaal BU kwaliteit compleet tot en met 2012
-
- Volledig lid
Zo als ik van de foto kan beoordelen gaat het hier voor 99 % zeker om een moderne vervalsing! Van dit type munt zijn veel vervalsingen bekend, meestal vervalsingen uit de tijd maar er zijn ook enkele moderne vervalsingen bekend. Als ik zeker wist dat hij echt was had ik hem graag voor € 2.000,- willen kopen! Een Gouden tremissis Dorestad Madelinus in deze kwaliteit gaat op een veiling al snel voor het dubbele weg.arnout bruins schreef:En wat denken jullie van deze?
http://www.ebay.nl/itm/161062263862?ssP ... _500wt_922
-
- Volledig lid
Stuur er dan maar een paar honderd naar mij voor 25 euriespatbord schreef:Voor die prijs heb ik nog wel een paar honderd van die guldens voor je.

-
- Donateur
Voor die prijs (van 3.125 per gulden) heb ik nog wel een paar honderd van die guldens voor je. Wijsneus. 

Het verschil tussen een zilveren en een nikkelen munt is ook zonder weegschaal vast te stellen, namelijk met een magneet. Nikkel is magnetisch, maar zilver niet.
Een weegschaaltje aanschaffen is echter nooit verkeerd.
Een weegschaaltje aanschaffen is echter nooit verkeerd.
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
Zoiets kun je ook gewoon zien, daar heb je toch helemaal niets voor nodig.
Ik heb de munten van Chocolaatje5 ontvangen afgelopen zaterdag. Erg toevallig nadat ik twee dagen daarvoor een geschil had geopend op Paypal. Ik weet niet of hij heeft meegelezen, maar de munt rechtsbovenin op de foto uit 1967 waarvan iedereen verwachtte dat hij van nikkel was, zat er niet bij en was vervangen voor een andere zilveren gulden. Uiteindelijk is het dus gelukkig goedgekomen, maar echt positief was het allemaal niet.