

Moderator: Arjena3






Altijd topspul en topservice inderdaad!SnakeDoc schreef:Ow verrek, ... zit die kerel ook op dit Forum.
Is me volledig ontgaan joh.
Maar inderdaad bedankt !!!
Zeer Vlotte afhandeling elke keer. Top!
Als je weer is wat hebt ... ? Ik lever een groot deel van mijn salaris graag bij je in
Mijn favoriete Nederlandse biljet, en dan ook nog eens mooi strak, zonder verkleuringen.Arjena3 schreef:Nog zo een lastige om mooi te vinden maar gelukt vind ik
SnakeDoc schreef:Mijn favoriete Nederlandse biljet, en dan ook nog eens mooi strak, zonder verkleuringen.Arjena3 schreef:Nog zo een lastige om mooi te vinden maar gelukt vind ik
Erg mooie aanwinst!

