44.280 euro voor een nl biljet bij mpo
-
marcnonor
- Volledig lid

- Berichten: 201
- Lid geworden op: 10 nov 2009, 08:22
- Locatie: Amersfoort
Re: 44.280 euro voor een nl biljet bij mpo
Hierbij nog een link naar een artikel in de Telegraaf met een foto van het biljet dat is geveild.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2157 ... ild__.html
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2157 ... ild__.html
Re: 44.280 euro voor een nl biljet bij mpo
Ja, er waren wat forumleden die er getuige van waren. Hij ging zoals gebruikelijk naar de boys uit Klaaswaal. Mooi biljet trouwens, heb even staan te kwijlen toen ik hem voor de veiling van dichtbij mocht aanschouwen.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of 5 met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid Forum: 171
Lid Forum: 171
Re: 44.280 euro voor een nl biljet bij mpo
en toch snap ik niet waarom de hagelslag heren elke keer weer dit soort aankopen doen. als het niet een kwartje voor een miljoen is dan is dit het wel weer.
Re: 44.280 euro voor een nl biljet bij mpo
Dat is vrij makkelijk te verklaren. Al het aangekochte materiaal wordt of verhandeld, of verdwijnt daar in de eigen prive collectie.
Re: 44.280 euro voor een nl biljet bij mpo
dacht dat ze alleen maar handelde. dat valt me dan weer mee dat ze ook zelf verzamelen.rtholen schreef:Dat is vrij makkelijk te verklaren. Al het aangekochte materiaal wordt of verhandeld, of verdwijnt daar in de eigen prive collectie.
Re: 44.280 euro voor een nl biljet bij mpo
Waarschijnlijk wel weer met het idee om dat 'verzamelobject' over een tijd met flink wat winst te kunnen verkopen?neozion schreef:dacht dat ze alleen maar handelde. dat valt me dan weer mee dat ze ook zelf verzamelen.rtholen schreef:Dat is vrij makkelijk te verklaren. Al het aangekochte materiaal wordt of verhandeld, of verdwijnt daar in de eigen prive collectie.
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
-
Stephan O
- Globale moderator

- Berichten: 2532
- Lid geworden op: 16 mar 2012, 10:57
- Locatie: Onder Rotterdam
Re: 44.280 euro voor een nl biljet bij mpo
Uit de nieuwsbrief die vanmiddag is verzonden(na de vermelding van de nieuwe aanwinst):
Gr, Stephan
Schemert wel iets van door inderdaad.verzamelaarsmarkt schreef:In de laatste jaren is het verzamelen van (o.a. Nederlandse) bankbiljetten steeds meer toegenomen. In het bijzonder is er interesse voor oude zeldzame bankbiljetten, die een goede belegging kunnen zijn!
Gr, Stephan
Verzameling 2 euromunten uit de circulatie: 193/368 CC (52,4%) + 176/337 'Normaal' (51,9%) Totaal: 369/705 stuks (52,3%)
ForumLid: #1080
3e in de EK 2016 voetalpool
5e in de Vrouwen EK 2017 voetbalpool
7e in de WK 2018 voetbalpool
ForumLid: #1080
3e in de EK 2016 voetalpool
5e in de Vrouwen EK 2017 voetbalpool
7e in de WK 2018 voetbalpool



