10 gulden 1973
Moderator: maarten89
10 gulden 1973
Hoe zou deze door jullie beoordeeld worden. NNC noemt het Pr-70??
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: 10 gulden 1973
In elk geval dacht ik wel dat het een vroege afslag is of ben ik nu een dom blondje? 

-
- Donateur
Re: 10 gulden 1973
Het blijft op zekere hoogte toch een soort van natte vinger werk, binnen de marges uiteraard. Het is maar net welke beoordelaar het muntje classificeerd. Teminste dat gevoel bekruipt me altijd als ik dit soort slabs zie.
Dat geld ook voor de prijs. Om maar een voorbeeld te noemen, bij de KNM kan je de tien gulden 1973 vanaf 22,50 kopen en dan heb je prooflike.
Alleen zit het niet in z'n slab. Terwijl ze in z'n slab voor een veelvoud daarvan verkopen. Maar goed, ik dwaal af van het topic.
Iets zo specifieks beoordelen / kwalificeren vanaf een foto is ( voor mij ) bijna onmogelijk, teminste, mijn expertise is niet toereikend in dit geval, wellicht dat andere je meer relevante informatie kunnen geven.
Groetjes Mike
Dat geld ook voor de prijs. Om maar een voorbeeld te noemen, bij de KNM kan je de tien gulden 1973 vanaf 22,50 kopen en dan heb je prooflike.
Alleen zit het niet in z'n slab. Terwijl ze in z'n slab voor een veelvoud daarvan verkopen. Maar goed, ik dwaal af van het topic.
Iets zo specifieks beoordelen / kwalificeren vanaf een foto is ( voor mij ) bijna onmogelijk, teminste, mijn expertise is niet toereikend in dit geval, wellicht dat andere je meer relevante informatie kunnen geven.
Groetjes Mike