Zit er ook in, alleen jij weet het nog niet.Martin schreef:DRIE topics over een kartonnen plaatje? Daar moet handel in zitten!
Martin
Groet
Dick
Moderator: euromunter

Zit er ook in, alleen jij weet het nog niet.Martin schreef:DRIE topics over een kartonnen plaatje? Daar moet handel in zitten!
Martin

Ze kunnen ook nog niet op MP of ebay worden aangeboden omdat de KNM pas begin maart zou gaan beginnen met het uitleveren.mukkes schreef:Coincards met dubbele kop 1 gulden en 2,5 gulden UITVERKOCHT bij de KNM.
Ook heb ik ze nog niet op marktplaats of ebay zien staan.

Oke begin april, dan had ik mischien stilletjes gehoopt op begin maartmukkes schreef:Ze gaan pas begin april beginnen met uitleveren. Maar je ziet steeds meer verkopende partijen op ebay munten aanbieden die pas een paar maanden later of weken worden uitgeleverd. Was gewoon benieuwd wat de vraagprijzen zouden zijn. Hoe de markt de consument voor de gek houdt ;-)

1 april?mukkes schreef:Ze gaan pas begin april beginnen met uitleveren. Hoe de markt de consument voor de gek houdt ;-)

Ik hoop het nietMartin schreef:1 april?mukkes schreef:Ze gaan pas begin april beginnen met uitleveren. Hoe de markt de consument voor de gek houdt ;-)

Onvoorstelbaar, en dat binnen een weekNolster schreef:Inmiddels zelfs al € 60... waar gaat dit heen...
Zeldzaam karton (!), want de munten zelf zijn absoluut niet zeldzaam..mukkes schreef:Binnen een week, binnen 2 dagen is deze coincard al flink aan het stijgen. Ben ik blij dat ik de bevestiging heb van de KNM dat mijn levering met zekerheid zal plaats vinden ;-) Waar gaat dit inderdaad heen met de coincard verzamelaars? Zelf wil ik ook Nederland geheel compleet hebben en ben er daarom ook als de kippen bij als er een nieuwe zeldzame uitgebracht wordt. Internationaal zullen ze ook steeds meer in opmars komen ben ik bang...........................................

De KNM heeft het zelf over medio april en de KNM kennende zal het wel eind april worden dan.Dick schreef:Oke begin april, dan had ik mischien stilletjes gehoopt op begin maart![]()
mukkes schreef:Ieder zijn ding, maar men vergeet ook de productie kosten, de man uren etc.....
Ik heb er in ieder geval wel 10 euro voor over.

Klopt Neozion, maar daar zullen wij wel te dom voor zijn om dat te snappenneozion schreef:mukkes schreef:Ieder zijn ding, maar men vergeet ook de productie kosten, de man uren etc.....
Ik heb er in ieder geval wel 10 euro voor over.
Wat ik niet begrijp is waarom de 5 euromunt op het postkantoor wel gratis in een coincard zit?