laatste aanwinst:
mooie stuiver Holland 1760 in ms63
slabbed door Anacs.
1 stuiver 1760 slabbed ms 63 door anacs
Moderator: Robin
-
- Donateur
1 stuiver 1760 slabbed ms 63 door anacs
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: 1 stuiver 1760 slabbed ms 63 door anacs
eenzijdig?
Hallo Merijn, welkom op dit forum. Misschien wil je je even voorstellen in de daarvoor bestemde rubriek en even vertellen wat je verzamelt. Ik heb het sterke voorgevoel dat we met jou weer een provinciaalverzamelaar hebben binnen gehengeld.
Groet, Robin
Hallo Merijn, welkom op dit forum. Misschien wil je je even voorstellen in de daarvoor bestemde rubriek en even vertellen wat je verzamelt. Ik heb het sterke voorgevoel dat we met jou weer een provinciaalverzamelaar hebben binnen gehengeld.
Groet, Robin
1 "Pallas" guldens verzamelaar.
Verslaafd aan jacht op de mooist betaalbare kwaliteit 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena en/of een bijzondere variant..
Verslaafd aan jacht op de mooist betaalbare kwaliteit 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena en/of een bijzondere variant..
En een VOC-verzamelaarRobin schreef:eenzijdig?
Groet, Robin
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
ik had altijd in mijn hoofd dat anacs alleen amerikaanse munten deed.
Gezien de datum van registratie niet helemaal nieuw, maar meer een "slapende" verzamelaarRobin schreef:Ik heb het sterke voorgevoel dat we met jou weer een provinciaalverzamelaar hebben binnen gehengeld.
-
- Donateur
Matthijs11 heeft deels gelijk. Ik ben reeds lang een verzamelaar maar ben enige jaren terug gestopt ivm werkdruk. Het virus laat me echter niet los en daarom wordt ik (te) vaak verleid tot het kopen van kwaliteitsmunten.
Ik verzamel nu alleen nog Juliana in de hoogste kwaliteit maar speur wel naar kwaliteitsmunten/misslagen overige periodes.
Heel sporadisch gradeert Anacs NL-munten als antwoord op 1 vd vragen.
Ik verzamel nu alleen nog Juliana in de hoogste kwaliteit maar speur wel naar kwaliteitsmunten/misslagen overige periodes.
Heel sporadisch gradeert Anacs NL-munten als antwoord op 1 vd vragen.