5x proberen te adverteren zonder resultaat

Heb je ideeën, tips, of mis je een catagorie of onderwerp, misschien zie je een foutje... Plaats je berichten hier!
grivnagozer Nederland
Moderator
Moderator

5x proberen te adverteren zonder resultaat

Bericht door grivnagozer »

bruno.jpg
Rotterdam, 010 Publishers, 2002. Gebonden, 1e druk. 255 pp. Texts by Wim Crouwel and Ed van Hinte. Photography by Stefan Blume and Gerrit Schreurs. maat boek hxb 264 x 247 mm. Als nieuw. Inzet: 10 euro, te veilen via forummarkt. Heb nu 5x geprobeerd om met alles in te vullen een advertentie te plaatsen, doch het is niet gelukt, :crying:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
tja..
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Re: 5x proberen te adverteren zonder resultaat

Bericht door Munthunter »

Eric.

Probeer het nu nog eens?

Overal waar een * voor staat moet ingevuld worden.

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
grivnagozer Nederland
Moderator
Moderator

Ga het ff proberen
tja..
grivnagozer Nederland
Moderator
Moderator

alles ingevuld met sterren, behalve url en paypal, krijg inlogkadertje, voer naam en wachtwoord in, en wederom een blanco pagina om in te vullen terwijl het voorgaande bloed, zweet en tranen verdwenen is.. nee, lukt never nooit niet. Kan forumveiling gewoon weer plaatsvinden, dat deed het wel. :crying: :crying:
tja..
eurocoinsfun België
Senior lid
Senior lid

Bericht door eurocoinsfun »

Paar maanden geleden wou ik ook een advertentie plaatsen, ook steeds zonder succes.
grivnagozer Nederland
Moderator
Moderator

Ben gelukkig niet de enige nitwit hieroo.. :crying: :crying: het wordt hier hoogwater :twisted:
tja..
leon voorn Philippines
Donateur
Donateur

Bericht door leon voorn »

ik kon er ook geen foto bij krijgen ,maar text lukte wel
iemand zei me dat ik via google het forum op moest zoeken en dan in moest loggen
collector of world coins and banknotes :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Laat me raden... Jullie gebruiken beiden de Internet Explorer browser?

Probeer Google Chrome eens en ervaar welke wereld er voor je open gaat (zonder ergernissen).

DOWNLOAD GOOGLE CHROME HIER

Gr. Jeroen
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

leon voorn schreef:ik kon er ook geen foto bij krijgen ,maar text lukte wel
iemand zei me dat ik via google het forum op moest zoeken en dan in moest loggen
En jij gebruikt gewoon te grote bestanden ;)

Ruim 2 MB is te groot voor vele sites. Probeer je afbeeldingen eens bij te snijden en kleiner op te slaan.

Gr. Jeroen
grivnagozer Nederland
Moderator
Moderator

Dan lijkt het me goed de forumveiling te heropenen, want googlechrome geeft alleen maar errors op mijjn laptopje van Sony Vaio. Goed geraden, ik heb inderdaad internet explorer browser, en daar doe ik alles zonder errors mee.
tja..
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Nee helaas, de oude forumveiling komt niet terug. ;)

Misschien dat je een andere browser kunt proberen, of probeer het eens op een andere PC. Als je even duidelijk doorgeeft wat er mis gaat en wat niet lukt, dan kan ik even kijken voor je. Er zijn verder geen klachten, waardoor zou blijken dat het aan de forummarkt ligt. Internet Explorer is simpelweg een browser die steeds meer problemen begint te geven op websites en heeft regelmatig een serieus veilogheidslek en is retetraag in vergelijking met iedere andere webbrowser.

Gr. Jeroen
grivnagozer Nederland
Moderator
Moderator

abacadabra voor deze fossiel. Heb maar 1 laptopje, en daar doe ik alles mee. Zal pas dingetjes te koop gaan zetten alhier wanneer er dus ooit een nieuwe pc komt, dat kan nog wel een jaar duren, want zoveel dubbele 2 euromunten heb ik ook niet.. :crying:
llinde Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door llinde »

Munthunter schreef:. Internet Explorer is simpelweg een browser die steeds meer problemen begint te geven op websites en heeft regelmatig een serieus veilogheidslek en is retetraag in vergelijking met iedere andere webbrowser.
Ik ben geen Microsoft fan, maar vind dit wel erg kort door de bocht, zoveel ontlopen de verschillende browsers nou ook weer niet en ik vind de stelling dat als iets niet goed gaat onder Internet Explorer je dan maar een andere browser moet kiezen niet echt klantvriendelijk, als ik voor mijn werk in de ICT die filosofie zou hanteren, zou me dat ook niet in dank worden afgenomen.

Ik weet dat je de software die ten grondslag ligt aan de forummarkt behoorlijk onder handen hebt genomen, maar de originele software is niet bepaald bugvrij...

Luit
grivnagozer Nederland
Moderator
Moderator

Ik heb weer gepoogd de advertentie te zetten, en ja, nu kreeg ik de tekst er wel in, en zelfs de foto, maar die wordt pas zichtbaar wanneer mensen de advertentie aanklikken. Moest bij het plaatsen van de foto wel weer apart inloggen terwijl ik ingelogd ben. Ik zeur niet, ik doe het er maar mee.

Eerst onzintekst plaatsen
versturen.
foto uploaden onderaan.
versturen
inlogkader opnieuw inloggen.
klikken op forummarkt.
zie je de advertentie staan? ja.
wijzig heel snel in originele advertentie tekst.
versturen
uiteindelijk geplaatst.
pffffft
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

llinde schreef:
Munthunter schreef:. Internet Explorer is simpelweg een browser die steeds meer problemen begint te geven op websites en heeft regelmatig een serieus veilogheidslek en is retetraag in vergelijking met iedere andere webbrowser.
Ik ben geen Microsoft fan, maar vind dit wel erg kort door de bocht, zoveel ontlopen de verschillende browsers nou ook weer niet en ik vind de stelling dat als iets niet goed gaat onder Internet Explorer je dan maar een andere browser moet kiezen niet echt klantvriendelijk, als ik voor mijn werk in de ICT die filosofie zou hanteren, zou me dat ook niet in dank worden afgenomen.

Ik weet dat je de software die ten grondslag ligt aan de forummarkt behoorlijk onder handen hebt genomen, maar de originele software is niet bepaald bugvrij...

Luit
Tsja Luit,

Dan zul je denk ik als ICT-er wel weten dat het een niet op zichzelf staand probleem is. Google maar even op problemen Internet Explorer en je vindt DE VOLGENDE RESULTATEN. Dus of het een filosofie is of wellicht je ogen niet willen sluiten voor de aantoonbare problemen is niet aan mij om te bepalen. Ik denk wel dat enkel de steeds terugkerende veiligheidslekken je als ICT-er al zouden moeten besluiten om af te stappen van je gedachte...

Het is voor websitebeheerders en forumbeheerders een hele klus om alles werkend te krijgen en als je dan bedenkt dat 95% van de problemen liggen bij de Internet Explorer browser, dan zakt de hoop je in de schoenen om iedere 'bug'te tackelen. De bugs zitten dan met name ook in IE en niet in de forumsoftware. Is het ene opgelost dan kun je aan de gang met de volgende en kan het zo zijn dat een andere browser die normaal zijn best doet, opeens door de wijzigingen weer niet werkt. Het probleem ligt iets dieper dan een filosofische gedachte dus. ;)

De keuze om dan te adviseren een andere browser te kiezen is de eenvoudigste en beste oplossing. Want:
  • De andere browsers werken véél sneller
  • Geven véél minder problemen
  • Worden niet tig keer week dag ge-update, waarna nog meer problemen en veiligheidslekken naar boven komen.
  • Zijn stukken overzichtelijker en veel minder poespas
Ja ik ben een ontzettende tegenstander van Internet Explorer, maar heb ook zo veel ellende gehad met die browser en ondervind er dus indirect nog steeds hinder van, dat het mij wel duidelijk is. En een goed advies is nooit weg, ik hoor enkel positieve reacties van mensen die de keus nemen over te stappen en dat geheel gratis. ;)

Gr. Jeroen
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

grivnagozer schreef:Ik heb weer gepoogd de advertentie te zetten, en ja, nu kreeg ik de tekst er wel in, en zelfs de foto, maar die wordt pas zichtbaar wanneer mensen de advertentie aanklikken. Moest bij het plaatsen van de foto wel weer apart inloggen terwijl ik ingelogd ben. Ik zeur niet, ik doe het er maar mee.

Eerst onzintekst plaatsen
versturen.
foto uploaden onderaan.
versturen
inlogkader opnieuw inloggen.
klikken op forummarkt.
zie je de advertentie staan? ja.
wijzig heel snel in originele advertentie tekst.
versturen
uiteindelijk geplaatst.
pffffft
Ik begrijp niet wat er mis gaat dat je eerste een onzintekst zou moeten plaatsen, dat kan dan toch ook de originele tekst zijn?

In de uitleg staat overigens duidelijk dat je even na het uploaden van de afbeelding op de letter 'T' moet klikken die links boven in de afbeelding (thumbnail) komt te staan. Hierdoor plaats je een URL waardoor de afbeelding ook op de index komt te staan. Ik heb dat nu even voor je gedaan. Dus letter 'T' aanklikken en dan opslaan, kan allemaal tijdens het opmaken. Heb het zojuist getest en alles werkt gewoon en heb verder geen klachten van andere leden, zijn die er wel, dan hoor ik die graag.

Gr. Jeroen
llinde Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door llinde »

Munthunter schreef: Google maar even op problemen Internet Explorer en je vindt DE VOLGENDE RESULTATEN.
Jeroen,

dit geeft bij mij ongeveer 2.3 miljoen resultaten, maar als je Internet Explorer in dezelfde zoekopdracht vervangt door Firefox krijg je ook ongeveer 1.5 miljoen resultaten, Chrome geeft ook nog ongeveer 1 miljoen resultaten.
Voor mij zijn dit geen cijfers die aangeven dat één van de browsers er met kop en schouders boven uit steekt, vergeet niet dat ook het marktaandeel van Internet Explorer nog steeds aanzienlijk groter is dan één van de twee andere.

Prima dat je een hekel hebt aan Internet Explorer, maar de feiten geven je niet echt gelijk, het is maar net wat je wilt zien....

Luit
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

llinde schreef: Voor mij zijn dit geen cijfers die aangeven dat één van de browsers er met kop en schouders boven uit steekt, vergeet niet dat ook het marktaandeel van Internet Explorer nog steeds aanzienlijk groter is dan één van de twee andere.

Luit
Tsja en dat is ook niet zo heel vreemd gezien de monopolypositie van Microsoft (welke Internet Explorer beschikbaar stelt). IE wordt met Windows meegeleverd en voor veel mensen is het voldoende en zien ze niet in om een andere uit te proberen en blijven hangen. Daarnaast vindt ik 718.000 resultaten ten opzichte van 1.9 miljoen wel wat anders dan wat jij afrondt en de inhoud van de vragen en opmerkingen liegen er bij IE niet om, veiligheidslekken die zelfs het NOS journaal halen.

Ik wil ook geen feiten geven, maar vrijwel alle problemen waarbij zaken niet goed werken of verkeerd worden weergegeven, zijn terug te herleiden op IE.

Verder heb ik geen behoefte in een welles nietes spelletje over een browser ;), ieder het zijne en ik kies dan niet voor IE. Het enige wat ik wilde uitleggen is dat alle hierboven staande problemen in 2 minuten zijn opgelost als je gebruik maakt van een andere browser dan IE. Maar het is ook wel aantrekkelijk om eens te kijken welke IE versie je hebt, soms staat de automatische update uit en heb je nog een oude versie.

Gr. Jeroen
llinde Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door llinde »

Munthunter schreef: Ik wil ook geen feiten geven, maar vrijwel alle problemen waarbij zaken niet goed werken of verkeerd worden weergegeven, zijn terug te herleiden op IE.

...

Het enige wat ik wilde uitleggen is dat alle hierboven staande problemen in 2 minuten zijn opgelost als je gebruik maakt van een andere browser dan IE.
Dat het geen feit is dat vrijwel alle problemen te herleiden zijn op IE, wist ik al greeny
En dat alle problemen opgelost zijn als je gebruik maakt van een andere browser is helaas ook geen feit :cry:
Vraag maar eens na bij de gemiddelde helpdesk van een bedrijf wat te maken heeft met klanten die verschillende browsers gebruiken.
En ook iedere versie heeft dan nog eens zijn eigen problemen, wat trouwens ook geldt in combinatie van een browser met het populaire Acrobat Reader.
Wat ik dus wilde uitleggen is dat het niet zoveel uitmaakt welke browser je gebruikt, ze hebben allemaal hun eigen problemen.

P.S. Waar haal jij 718.000 vandaan?
Ik krijg toch echt
Ongeveer 991.000 resultaten (0,29 seconden)
als ik op "problemen chrome" zoek, en dat rond ik dus af op 1 miljoen...

Luit

Terug naar “Ideeënbus en hulp”