Aan dit alles wordt reeds door Jeroen gesleuteld. Een en ander zit in de pijplijn.... geduld geduld
Forummarkt wat duidelijker maken?
Re: Forummarkt wat duidelijker maken?
Dankjewel voor je suggesties Herman.
Aan dit alles wordt reeds door Jeroen gesleuteld. Een en ander zit in de pijplijn.... geduld geduld
Aan dit alles wordt reeds door Jeroen gesleuteld. Een en ander zit in de pijplijn.... geduld geduld
Re: Forummarkt wat duidelijker maken?
Inderdaad gekeken wordt of het (financieel) haalbaar is om een nieuwe forummarkt te laten maken voor het forum. Kortom geheel nieuw waarin alle wensen zijn verwerkt.
Bovenstaand probleem is bekend en wordt meegenomen.
Bovenstaand probleem is bekend en wordt meegenomen.
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Re: Forummarkt wat duidelijker maken?
Bedenk wel even dat dit een script is dat je niet zomaar zonder enige kennis aanpas. Dus gun Jeroen (en co) de tijd om het probleem aan te pakken.
Het is erg vervelend, maar de oude manier doormiddel van topics was ook niet lekker overzichtelijk en kosten de moderators teveel tijd.
Het is erg vervelend, maar de oude manier doormiddel van topics was ook niet lekker overzichtelijk en kosten de moderators teveel tijd.
-
Aernout
- Moderator

- Berichten: 1617
- Lid geworden op: 13 jun 2010, 21:55
- Locatie: West-Vlaanderen, Belgie
Re: Forummarkt wat duidelijker maken?
Vraag: hoe kun je de 'gewonnen' loten raadplegen.
Ooit eens gewonnen op een lot, maar niets van gehoord.
Tevens kan ik dit lot niet meer opvragen.
mvg,
Aernout
Ooit eens gewonnen op een lot, maar niets van gehoord.
Tevens kan ik dit lot niet meer opvragen.
mvg,
Aernout
Start klein om groots te eindigen
Re: Forummarkt wat duidelijker maken?
Naar mijn bescheiden mening moeten er ook striktere reglementen en spelregels komen...
Het is bijvoorbeeld zeer onsportief (en zelfs laf) om niet te antwoorden op een vraag of opmerking over een bepaald lot, en dan dit lot gewoon te verwijderen (waarschijnlijk per PB verkocht achter mijn rug om).
marc
Het is bijvoorbeeld zeer onsportief (en zelfs laf) om niet te antwoorden op een vraag of opmerking over een bepaald lot, en dan dit lot gewoon te verwijderen (waarschijnlijk per PB verkocht achter mijn rug om).
marc
Re: Forummarkt wat duidelijker maken?
Zo gek was die oude markt/veiling rubriek dus toch niet, enigste nadeel toen was dat ik er mijn handen vol aan had, advertenties aanpassen en naar de archieven plempen, echt uren werk aan gehad.
De nieuwe opzet maakt het voor Ron en mij een stuk makkelijker af en toe even kijken en daar blijft het bij. Nadeel van de nieuwe opzet vooral bij veilingen is dat als de tijd verstreken is dat je de veiling/advertentie niet terug kunt vinden en dus ook niet weet of je het hoogste bod had, zie hiervoor het commentaar van Marc hierboven.
Gr. Willem
De nieuwe opzet maakt het voor Ron en mij een stuk makkelijker af en toe even kijken en daar blijft het bij. Nadeel van de nieuwe opzet vooral bij veilingen is dat als de tijd verstreken is dat je de veiling/advertentie niet terug kunt vinden en dus ook niet weet of je het hoogste bod had, zie hiervoor het commentaar van Marc hierboven.
Gr. Willem
Re: Forummarkt wat duidelijker maken?
Wanneer een veiling afgelopen is is er wel degelijk een optie om terug te kijken hoe de veiling verlopen is. Erg handig is het niet maar het is zeker niet onmogelijk.
1. Ga naar de gebruikersprofiel van de aanbieder.
2. Kopieer zijn ID. (http://munthunter.nl/memberlist.php?mod ... ofile&u=[b]106[/b])
3. Zet zijn ID achter de volgende link http://munthunter.nl/buysell/index.php? ... er&user=[b]106[/b]
4. Bekijk tussen de advertenties waar de veiling staat.
5. Druk op de link en bekijk hoe de veiling is afgelopen.
1. Ga naar de gebruikersprofiel van de aanbieder.
2. Kopieer zijn ID. (http://munthunter.nl/memberlist.php?mod ... ofile&u=[b]106[/b])
3. Zet zijn ID achter de volgende link http://munthunter.nl/buysell/index.php? ... er&user=[b]106[/b]
4. Bekijk tussen de advertenties waar de veiling staat.
5. Druk op de link en bekijk hoe de veiling is afgelopen.
Re: Forummarkt wat duidelijker maken?
Nogmaals ik ben er mee bezig en dat duurt gewoon even omdat de plannen drastisch zijn gewijzigd en we wellicht een hele, op maat gemaakte, forummarkt zullen aanschaffen.
Mocht dat allemaal véél te lang duren, dan doet een donatie wonderen, immers compleet nieuwe forummarktsoftware laten maken is niet zonder kosten.
Tot die tijd aan jullie de keuze om de huidige te gebruiken of niet, de oude komt niet terug, dat is zeker.
Gr. Jeroen
Mocht dat allemaal véél te lang duren, dan doet een donatie wonderen, immers compleet nieuwe forummarktsoftware laten maken is niet zonder kosten.
Tot die tijd aan jullie de keuze om de huidige te gebruiken of niet, de oude komt niet terug, dat is zeker.
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!



