Forummarkt wat duidelijker maken?

Heb je ideeën, tips, of mis je een catagorie of onderwerp, misschien zie je een foutje... Plaats je berichten hier!
rtholen Nederland
Beheerder
Beheerder

Re: Forummarkt wat duidelijker maken?

Bericht door rtholen »

Dankjewel voor je suggesties Herman.

Aan dit alles wordt reeds door Jeroen gesleuteld. Een en ander zit in de pijplijn.... geduld geduld :thumb up:
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter »

Inderdaad gekeken wordt of het (financieel) haalbaar is om een nieuwe forummarkt te laten maken voor het forum. Kortom geheel nieuw waarin alle wensen zijn verwerkt.

Bovenstaand probleem is bekend en wordt meegenomen.
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Daniël Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door Daniël »

Bedenk wel even dat dit een script is dat je niet zomaar zonder enige kennis aanpas. Dus gun Jeroen (en co) de tijd om het probleem aan te pakken. :knipoog:

Het is erg vervelend, maar de oude manier doormiddel van topics was ook niet lekker overzichtelijk en kosten de moderators teveel tijd.
Aernout België
Moderator
Moderator

Bericht door Aernout »

Vraag: hoe kun je de 'gewonnen' loten raadplegen.

Ooit eens gewonnen op een lot, maar niets van gehoord.
Tevens kan ik dit lot niet meer opvragen.

mvg,
Aernout
Start klein om groots te eindigen
Einstein België
Senior lid
Senior lid

Bericht door Einstein »

Naar mijn bescheiden mening moeten er ook striktere reglementen en spelregels komen...
Het is bijvoorbeeld zeer onsportief (en zelfs laf) om niet te antwoorden op een vraag of opmerking over een bepaald lot, en dan dit lot gewoon te verwijderen (waarschijnlijk per PB verkocht achter mijn rug om).
marc
Willem Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Willem »

Zo gek was die oude markt/veiling rubriek dus toch niet, enigste nadeel toen was dat ik er mijn handen vol aan had, advertenties aanpassen en naar de archieven plempen, echt uren werk aan gehad.
De nieuwe opzet maakt het voor Ron en mij een stuk makkelijker af en toe even kijken en daar blijft het bij. Nadeel van de nieuwe opzet vooral bij veilingen is dat als de tijd verstreken is dat je de veiling/advertentie niet terug kunt vinden en dus ook niet weet of je het hoogste bod had, zie hiervoor het commentaar van Marc hierboven.

Gr. Willem
Daniël Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door Daniël »

Wanneer een veiling afgelopen is is er wel degelijk een optie om terug te kijken hoe de veiling verlopen is. Erg handig is het niet maar het is zeker niet onmogelijk.

1. Ga naar de gebruikersprofiel van de aanbieder.
2. Kopieer zijn ID. (http://munthunter.nl/memberlist.php?mod ... ofile&u=[b]106[/b])
3. Zet zijn ID achter de volgende link http://munthunter.nl/buysell/index.php? ... er&user=[b]106[/b]
4. Bekijk tussen de advertenties waar de veiling staat.
5. Druk op de link en bekijk hoe de veiling is afgelopen.
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter »

Nogmaals ik ben er mee bezig en dat duurt gewoon even omdat de plannen drastisch zijn gewijzigd en we wellicht een hele, op maat gemaakte, forummarkt zullen aanschaffen.

Mocht dat allemaal véél te lang duren, dan doet een donatie wonderen, immers compleet nieuwe forummarktsoftware laten maken is niet zonder kosten. greeny

Tot die tijd aan jullie de keuze om de huidige te gebruiken of niet, de oude komt niet terug, dat is zeker.

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!

Terug naar “Ideeënbus en hulp”