mooiemuntjes.nl
Forumregels
Deze rubriek kun je gebruiken om een handelaar te promoten. Geef wel even aan waarom je deze handelaar aanprijst. Enkel reclame maken in deze rubriek wordt niet gewaardeerd, deel ook actief mee in de andere rubrieken van het forum.
Deze rubriek kun je gebruiken om een handelaar te promoten. Geef wel even aan waarom je deze handelaar aanprijst. Enkel reclame maken in deze rubriek wordt niet gewaardeerd, deel ook actief mee in de andere rubrieken van het forum.
mooiemuntjes.nl
In augustus 2012 is dè nieuwe webwinkel voor (Nederlandse) munten online gegaan. Wij nodigen u van harte uit een kijkje te nemen op www.mooiemuntjes.nl. Een overzichtelijke webwinkel met gunstig geprijsde munten. Mooie Muntjes biedt u een breed assortiment provinciale en koninkrijk munten. Ook is er een grabbelton waarin van alles en nog wat zit. Erg leuk om in te snuffelen.
Wij wensen u heel veel kijkplezier en hopen u als klant te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
Teun & René
www.mooiemuntjes.nl
Wij wensen u heel veel kijkplezier en hopen u als klant te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
Teun & René
www.mooiemuntjes.nl
Re: mooiemuntjes.nl
Misschien ook handig om je eerst even voor te stellen in het daarvoor bestemde deel.
Dan weten we meteen met wie we zaken doen als we iets zouden kopen
Dan weten we meteen met wie we zaken doen als we iets zouden kopen
-
- Volledig lid
Overzichtelijke site, geen idee of de prijzen goed zijn aangezien ik niet 'doe' in munten. Jammer dat er achter biljetten (0) staat...
Succes met de handel!
Succes met de handel!
Inderdaad eerst even voorstellen en dan reclame maken voor je webshop is gewenst en komt ook beter over naar toekomstige klanten.
Maar de shop ziet er kek uit, dat mag worden gezegd!
Vriendelijke groeten,
Jeroen - Munthunter
Maar de shop ziet er kek uit, dat mag worden gezegd!
Vriendelijke groeten,
Jeroen - Munthunter
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
mijn bestelling is betaald
Heb er alle vertrouwen in. alleen geen bevestigings email ontvangen
Heb er alle vertrouwen in. alleen geen bevestigings email ontvangen
Raar he bij een website die mooiemuntjes.nl heet.Herman schreef:Ik dook gelijk in de grabbelton, (deed ik vroeger ook Grabbelen op de kermis) om te kijken of er nog een verrassing tussen zat.
Gaf toen altijd een leuke spanning, zo ook nu. Het zag er heel goed uit. Alleen mistte ik daarwel wat gekleurde muntjes, maar dat kan nog komen
Overigens staat er op hun leuke website "Mooie muntjes" een complete voorstellen pagina, waarin alles te lezen valt.
Ik zag alleen wel dat het enkel muntjes waren, geen bankbiljetjes
Een dringend en zeer vriendelijk verzoek aan Teun en Rene om ons forum niet te grbuiken als reclamemiddel!
Vanmiddag zijn er drie advertenties verwijderd uit de forummarkt. Ik begrijp alle enthousiasme, maar dit wekt irritatie op bij de forumgebruikers.
Vriendelijke groeten,
Jeroen - Munthunter
Vanmiddag zijn er drie advertenties verwijderd uit de forummarkt. Ik begrijp alle enthousiasme, maar dit wekt irritatie op bij de forumgebruikers.
Vriendelijke groeten,
Jeroen - Munthunter
Klopt Herman inderdaad is dit in die trant.
Jammer dat men soms zo doordacht te werk gaat.
Gr. Jeroen
Jammer dat men soms zo doordacht te werk gaat.
Gr. Jeroen
Onze oprechte excuses voor de advertenties. Wij waren iets te enthousiast met adverteren. Wij begrijpen de reactie van Munthunter. Het zal niet meer voorkomen.
Teun en René
Teun en René
Geen enkel probleem en ik begrijp jullie enthousiasme.
In de tijd dat ik het forum op heb gestart maakte ik ook reclame en soms ook wel eens iets te enthousiast. Echter is het 'not done' om een forum, welke immers reclamevrij is, te gebruiken voor reclamedoeleinden. Vandaar.
Succes en neem even de moeite om jezelf even voor te stellen in de Voorstelrubriek, ik ben in ieder geval erg benieuwd naar de grondslag van jullie webwinkel en hoe die zo tot stand is gekomen. Zijn jullie zelf vervent verzamelaars, of draait het enkel om de handel en inkomsten? Lijkt mij erg interessant om hier te vertellen wie je bent en wat je doet als webwinkeleigenaar, dit maakt alles een stuk persoonlijker en daarmee verlaag je de drempel aanzienlijk voor je webwinkel. Het besteld immers toch veel lekkerder bij iemand waarvan je wat meer weet dan een URL naar een webshop.
Het is natuurlijk niet verplicht, maar in ieder geval dank ik jullie beiden voor het begrip.
Vriendelijke groeten,
Jeroen - Munthunter
In de tijd dat ik het forum op heb gestart maakte ik ook reclame en soms ook wel eens iets te enthousiast. Echter is het 'not done' om een forum, welke immers reclamevrij is, te gebruiken voor reclamedoeleinden. Vandaar.
Succes en neem even de moeite om jezelf even voor te stellen in de Voorstelrubriek, ik ben in ieder geval erg benieuwd naar de grondslag van jullie webwinkel en hoe die zo tot stand is gekomen. Zijn jullie zelf vervent verzamelaars, of draait het enkel om de handel en inkomsten? Lijkt mij erg interessant om hier te vertellen wie je bent en wat je doet als webwinkeleigenaar, dit maakt alles een stuk persoonlijker en daarmee verlaag je de drempel aanzienlijk voor je webwinkel. Het besteld immers toch veel lekkerder bij iemand waarvan je wat meer weet dan een URL naar een webshop.
Het is natuurlijk niet verplicht, maar in ieder geval dank ik jullie beiden voor het begrip.
Vriendelijke groeten,
Jeroen - Munthunter