Dat is het leuke van bankbiljetten dat je er vaak meer historie op kunt verbeelden dan op munten
Het verhaal van Hannibal heeft mij altijd ontzetten aangesproken. Da was me nog eens een strijd en avontuur
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Mooi biljetje, schitterende uitstraling.
En als je bijna 300 landen naast elkaar ligt dan zie je het verschil pas qua papiergeld.
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
&Gerardo: Vorig jaar juli was hij voor het laatst op het forum. Hij zal het druk hebben met zijn bed & breakfast in Tsjechië. Buiten het forum om had ik nog wel contact met hem maar nu ook al bijna 1 jaar niet meer. En wat te denken van Grijsaard, Saint enz.?
@Herman: Bij mij heeft het wat langer geduurd voordat ik het Koninkrijksgeld had afgezworen. Papiergeld heeft bij mij definitief de boventoon. Tja, wijsheid komt met de jaren alhoewel ik dat betreft mezelf nog steeds betwijfel.
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171