Wat moet het startbod zijn?

Heb je ideeën, tips, of mis je een catagorie of onderwerp, misschien zie je een foutje... Plaats je berichten hier!
SuzanneA

Wat moet het startbod zijn?

Bericht door SuzanneA »

Nou op advies van mensen in mijn voorsteltopic mag ik hier vragen aan jullie wat het startbod zou moeten zijn voor de munten, gezien het feit dat ik er geen verstand van heb :-)

Laat ik eens beginnen met de 2 houten doosjes

Ik heb er 2 en wil ze afzonderlijk denk ik maar verkopen? Ze zijn in perfecte staat. De munten zitten in een soort omhulsel en daar zijn ze niet uitgeweest

Afbeelding

Afbeelding

Wat zou hiervan dan het startbod moeten zijn?
SuzanneA

Re: Wat moet het startbod zijn?

Bericht door SuzanneA »

De foto's zijn niet best zie ik nu, en als ik betere foto's moet maken dan hoor ik het wel
Griphus Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door Griphus »

Op www.demuntenverzamelaar.nl wordt de Proofset van Nederland 2005 aangeboden voor 75,- & de Proofset van Nederland 2006 voor 100,-.
Iets onder die prijs misschien?
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Wat ook nog een optie zou kunnen zijn is dat je beide setjes apart op Marktplaats aanbied en dat iedereen vrij mag bieden. Je bent niet verplicht om het bod te accepteren, dat is het voordeel van Marktplaats. Als je denkt dat het te weinig is dan laat je het staan of je haalt het eraf en probeert het over een maand nog een keer.
Als je er daadwerkelijk geen haast mee hebt dan zou je er ook aan kunnen denken om alles te laten veilen. Kijk eens op www.mpoweb.nl (als de website het doet want er waren zoujuist problemen. De eerstvolgende muntenveiling daar is in november, kijk eens rustig rond op die site. Je zou eerst kunnen proberen om het op MP te verkopen en wordt er niet genoeg geboden dan kun je het altijd nog naar een veiling brengen.

Succes, Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Jan W Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door Jan W »

Ilosab schreef:Kijk eens op http://www.mpoweb.nl (als de website het doet want er waren zoujuist problemen. De eerstvolgende muntenveiling daar is in november, kijk eens rustig rond op die site. Je zou eerst kunnen proberen om het op MP te verkopen en wordt er niet genoeg geboden dan kun je het altijd nog naar een veiling brengen.
Succes, Alfred
MPO kun je ook prima bereiken op www.mpo.nl. De eerstvolgende muntenveiling is op op 24-26 mei aanstaande en je kunt de munten inbrengen t/m 23 maart a.s.
Maar eerst proberen te verkopen op MP is inderdaad een prima idee. Pas verzenden als het geld op je rekening staat! En voor dit soort bedragen de koper laten betalen voor aangetekende verzending.
Peterbos
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Peterbos »

Jan W schreef: De eerstvolgende muntenveiling is op op 24-26 mei aanstaande en je kunt de munten inbrengen t/m 23 maart a.s.
Even ter verduidelijking: je schreef 23 maart... dat is 4 dagen geleden. Het kan dus niet meer. :)

Citaat van mpo.nl:
De komende muntenveiling zal plaatsvinden van 24 t/m 26 mei 2012.
Voor deze veiling kunt u inzenden t/m vrijdag 23 maart 2012
Groet,

PB
Jan W Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door Jan W »

Peterbos schreef:Even ter verduidelijking: je schreef 23 maart... dat is 4 dagen geleden. Het kan dus niet meer. :)

Citaat van mpo.nl:
De komende muntenveiling zal plaatsvinden van 24 t/m 26 mei 2012.
Voor deze veiling kunt u inzenden t/m vrijdag 23 maart 2012
Peter, je hebt helemaal gelijk. De tijd gaat sneller dan ik denk geloof ik :oops:

Terug naar “Ideeënbus en hulp”