Laat ik eens beginnen met de 2 houten doosjes
Ik heb er 2 en wil ze afzonderlijk denk ik maar verkopen? Ze zijn in perfecte staat. De munten zitten in een soort omhulsel en daar zijn ze niet uitgeweest

Wat zou hiervan dan het startbod moeten zijn?
MPO kun je ook prima bereiken op www.mpo.nl. De eerstvolgende muntenveiling is op op 24-26 mei aanstaande en je kunt de munten inbrengen t/m 23 maart a.s.Ilosab schreef:Kijk eens op http://www.mpoweb.nl (als de website het doet want er waren zoujuist problemen. De eerstvolgende muntenveiling daar is in november, kijk eens rustig rond op die site. Je zou eerst kunnen proberen om het op MP te verkopen en wordt er niet genoeg geboden dan kun je het altijd nog naar een veiling brengen.
Succes, Alfred
Even ter verduidelijking: je schreef 23 maart... dat is 4 dagen geleden. Het kan dus niet meer.Jan W schreef: De eerstvolgende muntenveiling is op op 24-26 mei aanstaande en je kunt de munten inbrengen t/m 23 maart a.s.
De komende muntenveiling zal plaatsvinden van 24 t/m 26 mei 2012.
Voor deze veiling kunt u inzenden t/m vrijdag 23 maart 2012
Peter, je hebt helemaal gelijk. De tijd gaat sneller dan ik denk geloof ikPeterbos schreef:Even ter verduidelijking: je schreef 23 maart... dat is 4 dagen geleden. Het kan dus niet meer.
Citaat van mpo.nl:De komende muntenveiling zal plaatsvinden van 24 t/m 26 mei 2012.
Voor deze veiling kunt u inzenden t/m vrijdag 23 maart 2012