heb gelijk een bericht gestuurd waarom hij deze munten zo mishandeld kreeg ik terug:
ik verhandel ze alleen ik koop ze in

Moderators: numisfreund, euromunter
Ik wou net zeggen, die zijn er echt vroeg bij :/euromunter schreef:
Italië is net uit en België is nog niet eens verschenen. En toch al de voorverkoop van deze ingekleurde munten
Zolang d'r mensen zijn die het kopen, nooit.Yosoyke schreef:het gaat er nu toch echt over met dit verschijnsel eh zeg..
wanneer stopt dit toch !
mvg Kevin
Precies,Euro schreef:
Zolang d'r mensen zijn die het kopen, nooit.
Ik vind ze niet mooi om te zien en geen waarde meer hebben.siegertmunt schreef:vind ze wel mooi om te zien opzich maar vind ze geen meer waarde hebben
ik blijf nog steeds de authentieke munten het mooist van al vinden, zonder al deze extra kleurtjes, wat voor mij deze echt alles verpesten.Eurocoin schreef:ik vind wel dat dit de munten mooier maakt maar ik betaal niet 8 euro voor een gekleurde munt die niks waard is die ik als volwaardig 2 eurostuk voor 4 euro ongekleurd kan krijgen
De foto's die je plaatst, zijn die van jou of plaatjes die je ergens tegen kwam? Zelf geverfd of een verkiezing voor de mooiste/lelijkste?Eurocoin schreef:ik vind wel dat dit de munten mooier maakt maar ik betaal niet 8 euro voor een gekleurde munt die niks waard is die ik als volwaardig 2 eurostuk voor 4 euro ongekleurd kan krijgen
gelukkig maar, hoeven we nog even niet tegen al die geverfde munten aan te kijken.Eurocoin schreef:het word toch morgenvroeg met de afbeeldingen computer hapert
Maar uiteindelijk met als doel... Reclame en dat is hier niet aan de orde.Dick schreef:Eigenlijk is het al een oud fenomeen die gekleurde munten alleen had het in het verleden een ander doel, toen in 1969 de nikkele rijksdaalder er kwam hadden veel mensen er moeite mee omdat deze veel kleiner was dan de voorganger de zilveren rijsdaalder, de nikkele rijksdaalder begon redelijk op de gulden te lijken daarom werden er al snel na 1969 de stickers geplakt om geen vergissing te maken bij het uitgeven.
Dick, als ik her naast zit hoor ik het graag.
Jeroen.Munthunter schreef:Maar uiteindelijk met als doel... Reclame en dat is hier niet aan de orde.Dick schreef:Eigenlijk is het al een oud fenomeen die gekleurde munten alleen had het in het verleden een ander doel, toen in 1969 de nikkele rijksdaalder er kwam hadden veel mensen er moeite mee omdat deze veel kleiner was dan de voorganger de zilveren rijsdaalder, de nikkele rijksdaalder begon redelijk op de gulden te lijken daarom werden er al snel na 1969 de stickers geplakt om geen vergissing te maken bij het uitgeven.
Dick, als ik her naast zit hoor ik het graag.
De knaken/guldens werden niet voor meerprijs verkocht.
Gr. Jeroen