Euro 4 All Actie - 2 euro voor 2 euro (Italië 2011)
Euro 4 All Actie - 2 euro voor 2 euro (Italië 2011)
Beste forumleden!
Omdat het magazine op dit moment naar mijn mening erg lekker loopt en nog steeds elke editie groeit vind ik dat er wat te vieren valt! En hoe kunnen we dat beter doen met een leuke actie!!
We geven namelijk maar liefst 12 Italiaanse 2 euromunten weg voor de prijs van 2 euro met het thema 150e jaar eenwording Italië. Even voor de duidelijkheid, de munt kost je dus niets!! De munt zelf is namelijk ook 2 euro waard! Dit betekend dat er ook geen verzendkosten betaald hoeft te worden (ook niet voor Belgische, Duitse of Franse leden!!).
Maar we hebben maar 12 exemplaren om te verloten, een aangezien het toch iets met het Euro 4 All magazine te maken heeft hebben we een kleine vraag eraan verbonden, de eerste 12 die het goed hebben krijgen van mij een bericht met de vraag naar hun adresgegevens (en ze krijgen mijn bankgegevens), je moet het antwoord per PB/Email geven!!
De vraag: In hoeveel artikelen hebben we het alleen over de Erasmus munt gehad in de eerste 4 edities. We geven 1 tip, het bericht over de muntrollenpakketten telt ook mee, het hoofdonderwerp was Erasmus.
Mocht het zo zijn dat er geen 12 inzendingen komen of geen 12 goede inzendingen word de rest aantal verloot onder de mensen die reacties hebben gegeven in de topics van dit sub-forum!
Succes allemaal!!
PS: Deze actie duurt t/m maandag 2e paasdag! De enveloppen worden z.s.m. opgestuurd wanneer ik de munten binnen hebben, deze zijn al reeds besteld. De envelop met eventueel de door jouw gewonnen munt is te herkennen aan het Euro 4 All postzegel!!
Omdat het magazine op dit moment naar mijn mening erg lekker loopt en nog steeds elke editie groeit vind ik dat er wat te vieren valt! En hoe kunnen we dat beter doen met een leuke actie!!
We geven namelijk maar liefst 12 Italiaanse 2 euromunten weg voor de prijs van 2 euro met het thema 150e jaar eenwording Italië. Even voor de duidelijkheid, de munt kost je dus niets!! De munt zelf is namelijk ook 2 euro waard! Dit betekend dat er ook geen verzendkosten betaald hoeft te worden (ook niet voor Belgische, Duitse of Franse leden!!).
Maar we hebben maar 12 exemplaren om te verloten, een aangezien het toch iets met het Euro 4 All magazine te maken heeft hebben we een kleine vraag eraan verbonden, de eerste 12 die het goed hebben krijgen van mij een bericht met de vraag naar hun adresgegevens (en ze krijgen mijn bankgegevens), je moet het antwoord per PB/Email geven!!
De vraag: In hoeveel artikelen hebben we het alleen over de Erasmus munt gehad in de eerste 4 edities. We geven 1 tip, het bericht over de muntrollenpakketten telt ook mee, het hoofdonderwerp was Erasmus.
Mocht het zo zijn dat er geen 12 inzendingen komen of geen 12 goede inzendingen word de rest aantal verloot onder de mensen die reacties hebben gegeven in de topics van dit sub-forum!
Succes allemaal!!
PS: Deze actie duurt t/m maandag 2e paasdag! De enveloppen worden z.s.m. opgestuurd wanneer ik de munten binnen hebben, deze zijn al reeds besteld. De envelop met eventueel de door jouw gewonnen munt is te herkennen aan het Euro 4 All postzegel!!
Re: Euro 4 All actie: 2 euro voor 2 euro
Even voor de duidelijkheid, alleen over de Erasmus munt betekend ook bijvoorbeeld over de coincard.
Re: Euro 4 All actie: 2 euro voor 2 euro (Italië 2011)
Leuke actie Gilbe! ik doe zeker mee
-
- Nieuw lid
Ik doe ook zeker mee!
Er zijn nog 8 munten weg te geven!
Er zijn nog 6 munten weg te geven!
Er zijn nog 6 munten weg te geven!
hallo
heb je ook het juiste antwoord gestuurd
zit al vol ongeduld op uw factuur te wachten.gebeurt elden dat ik op een factuur zit te wachten
groetjes
jan tomat
ps zulke actie's mogen er meer zijn op dit forum
heb je ook het juiste antwoord gestuurd
zit al vol ongeduld op uw factuur te wachten.gebeurt elden dat ik op een factuur zit te wachten
groetjes
jan tomat
ps zulke actie's mogen er meer zijn op dit forum
zal nog niet want dan kunnen leden het naar elkaar door spelen
Het antwoord en de ' factuur' worden bij 12 correcte antwoorden of op dinsdag verstuurd
-
- Volledig lid
Ik heb ook maar een poging gedaan. Ben benieuwd of het goed is. Op deze manier een munt toevoegen (tegen nominale waarde en met een leuk verhaal) kwalificeert wel als 'uit circulatie' vind ik, dus ik mag hem van mezelf dan toevoegen aan mijn verzameling.
Ik ben benieuwd. Leuke actie iig. Ik hoop dat er meer komen.
Ik ben benieuwd. Leuke actie iig. Ik hoop dat er meer komen.
Verzamelaar van: guldens, euromunten, wereldmunten, wereldbiljetten, notgeld, numismatische literatuur, alles met afbeeldingen van geld erop en tot slot monopolyspellen.
-
- Moderator
Erg leuk, Gible.
Ik heb het ook geprobeert ... - mooie infos, die je daar opset.
Ik heb het ook geprobeert ... - mooie infos, die je daar opset.
Groet uit Dortmund / Duitsland van Rudolf
Ik heb ook een gokje gewaagd
Wat de gek er voor geeft.
-
- Superlid
Ik heb ook een gokje gewaagd maar mezelf kennende zal ik hem wel gewoon via de handel moeten kopen.
Groet
Dick
Groet
Dick
verzamelaar van de 2 euro cc en sets op jaartal in unc of BU kwaliteit en
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
Dick schreef:Ik heb ook een gokje gewaagd maar mezelf kennende zal ik hem wel gewoon via de handel moeten kopen.
Groet
Dick
Ik heb nog 4 munten weg te geven!
Maar alle winnaars worden achteraf bekend gemaakt neem ik aan? Of krijgen winnaars meteen een PB'tje?
Gible schreef:Het antwoord en de ' factuur' worden bij 12 correcte antwoorden of op dinsdag verstuurd
Mijn excuses, voortaan beter lezen
Haha! Kan gebeuren
dus iedereen dinsdag naar zijn brievenbus hier (berrichten)
er zullen er 12 blij zijn.
en de rest geen spijt dat ze meegedaan hebben.
en iedereen heeft toch weer wat bijgelezen op zijn magezine.
iedereen heeft dus gewonnen bij deze actie.
groetjes
jantomat
er zullen er 12 blij zijn.
en de rest geen spijt dat ze meegedaan hebben.
en iedereen heeft toch weer wat bijgelezen op zijn magezine.
iedereen heeft dus gewonnen bij deze actie.
groetjes
jantomat
Er zijn nog 2 munten weg te geven!!
Ik doe niet mee om de forumleden de kans te geven, dus sla je slag!
Gr, Jeroen
Gr, Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Gible, ik heb je net een PB gestuurd met hopelijk het juiste antwoord op je vraag.
Leuke actie van je......hopelijk ben ik nog één van de laatste twee winnaars :-)
Fijne Pasen iedereen.
Groet,
JorSan
Leuke actie van je......hopelijk ben ik nog één van de laatste twee winnaars :-)
Fijne Pasen iedereen.
Groet,
JorSan
2 Euro CC Euromunten (UNC) + (BU) + (PROOF)
Dankjewel Jorsan!!
We hebben nog 1 munt weg te geven!!
We hebben nog 1 munt weg te geven!!
-
- Superlid
Ik heb van de spanning de hele nacht wakker gelegen, je zult toch deze mooie prijs maar winnen,siegertmunt schreef:spannend
nog even gedult.
Dick
verzamelaar van de 2 euro cc en sets op jaartal in unc of BU kwaliteit en