ik wel,een vertrouwens questie,als de persoon veel heeft verkocht
ben zekerder dat het een goeie deal is
maar dat van die ,onder de 1000 euro....
betekend dat dat de verzamelaar al minder enthousiast is?
collector of world coins and banknotes :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Niet normaal, 86 euro voor een lege doos, die doet goede zaken.
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Doe er een nepmunt (penning) van Grace Kelly in, bied deze aan op eBay met hele kleine letters dat het om een probe/essai/trial gaat en je vangt zo een 150 euro
Dit is inderdaad wel bizar, wat je wel niet voor een verpakking mag betalen zeg!
Maar ja is natuurlijk hetzelfde liedje als bij een paar Nederlandse coincards, betaal je ook 195 euro of meer voor een stukje karton! (van Gogh bijvoorbeeld)
koiboyke schreef:Volgende beland onder de 1000 euro.
Welke volgende? Heeft dezelfde verkoper er nog één en waarom zou die dan lager eindigen?
Ik snap eigenlijk helemaal niets van je opmerking....
Luit
Ik denk dat er een daalende tendens wordt ingezet wat betreft Grace Kelly munt.
En zodoende dat er binnenkort een grace Kelly onder de 1000 euro uit gaat komen.
Dus het is meer een gevoel dan wetenschap.
Gr Mark
Als ik kijk naar de extreme prijsstijgingen van de gewone 2 euro proof 2010, dan zit die 300 euro er voorlopig niet in.
In vergelijking met andere "zeldzame" euromunten zou dat ook te laag zijn trouwens.
Dan zie ik wel andere kandidaten waar een prijsdaling logisch lijkt, wie betaald er nu 450 euro voor een Spaanse Verdrag van Rome munt 2007 alleen omdat deze in proofkwaliteit aan de straatstenen niet te slijten was en daardoor nu een lage oplage heeft. In gewone kwaliteit zijn er miljoenen van deze munt.
1 "Pallas"guldens verzamelaar.
Was altijd op jacht naar dat ene jaar van die ene provincie of stad.. of naar elke anomalie van de 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena..
Sadly not mine..
Helaas nog steeds een luchtkasteel. Stuff dreams are made of.......
Voor als de staatsloterij gaat uitkeren...waarschijnlijk een pasen op pinkesteren-gevalletje
Groet, Robin
1 "Pallas"guldens verzamelaar.
Was altijd op jacht naar dat ene jaar van die ene provincie of stad.. of naar elke anomalie van de 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena..
Hij gaat weer lekker, er komen toch regelmatig veilingen van deze munt. Is het zeker dat er maar 25.000 van zijn geslagen?
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Nog minder zelfs, dan is alles zo'n beetje wel via Internet verkocht lijkt me.
Gr. Alfred
zou je wel denken .....
maar als je nu zelf een munt zou hebben aangeschaft voor laat eens zeggen 250 euro . en je ziet dat ze nu voor 1000 en meer gaan dan had ik ook mijn 2e muntje te koop aangeboden ....
Collecteuro's schreef:even terug naar vraag van Alfred:
2 euro Monaco 2007 cc Grace Kelly: 20.0001 exemplaren
2 euro 2010 (regulier) in BE/Proof: 25.000
Dat isde informatie zover bekend
Alfred, voordat je denkt dat er echt zoveel Grace Kelly's zijn moet ik je wel vertellen dat Collecteuro's 1 nulletje te veel heeft getypt.
De oplage is toch echt maar 20.001 stuks.