Ziet er toch wel weer erg mooi uit, mijn complimenten wederom voor Italië! Nou hopen dat de kwaliteit van de munten ook een keer goed is

groeten Paul
Moderators: numisfreund, euromunter
Weet iemand uit welke betrouwbare bron dit bericht komt? Volgens mij was het al duidelijk dat Malta in 2009 geen 2 Euro CC uit zou geven, toch?Via betrouwbare bron in Malta hebben wij vernomen dat het niet zeker is dat de commemorative 2 euro en/of de BU-set 2009 zal verschijnen. Het ontwerp voor de 2 euro is afgekeurd, dus zal er een nieuw ontwerp moeten komen
Over de 2 euro herdenkingsmunt van Malta is veel te doen. In de eerste helft van 2008 hebben velen een e-mail gekregen waarin werd vermeld dat Malta in 2008 een 2 euro herdenkingsmunt zou uitgeven met een oplage van 200.000 stuks. Een thema was toen nog niet bekend.Munthunter schreef:In de nieuwsbrief van Hans Jansen (Hansmunt) staat het volgende te lezen:
Weet iemand uit welke betrouwbare bron dit bericht komt? Volgens mij was het al duidelijk dat Malta in 2009 geen 2 Euro CC uit zou geven, toch?Via betrouwbare bron in Malta hebben wij vernomen dat het niet zeker is dat de commemorative 2 euro en/of de BU-set 2009 zal verschijnen. Het ontwerp voor de 2 euro is afgekeurd, dus zal er een nieuw ontwerp moeten komen
Gr. Jeroen
Wat ik mij nu afvraag: Waar bestel je deze munten? Via de desbetreffende munt? En laat je ze dan internationaal verzenden? Duur? ( sorry voor de vele vragen)euromunter schreef:Vandaag de 2 euro CC 2009 van San Marino ontvangen. Zeer zeker een mooie munt, kwaliteit van de munt kan beter, maar heb ook al slechter meegemaakt.
Heb de munt uit de set 'gesloopt' en toegevoegd aan mijn box!
Nog 4 te gaan dit jaar! Over twee weken Finland en volgende week Italië...![]()
groeten Paul
Paul (Euromunter) bestelt deze munten volgens mij rechtstreeks in San Marino, inderdaad via de munt ► http://www.aasfn.sm/english/english.htm"TasuWat ik mij nu afvraag: Waar bestel je deze munten? Via de desbetreffende munt? En laat je ze dan internationaal verzenden? Duur? ( sorry voor de vele vragen)