Nepnieuws van perfolax

Plaats hier berichten over algemene zaken omtrent de euro. Denk hierbij aan nieuws over aankomende eurolanden, nieuwtjes, weetjes, etc.

Moderator: euromunter

Dzjengis Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Nepnieuws van perfolax

Bericht door Dzjengis »

Hallo hunters,

Ik zit met een vraag ,ik krijg regelmatig reclame van Perfolax (webwinkel) over euromunten die veel waard zijn .
Gewoon negeren denk ik.

Mvg Dzjengis

My 2 cents
My 2 cents
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Re: Nepnieuws van perfolax

Bericht door Ilosab »

Als je er geen interesse in hebt dan ga je naar het einde van de e-mail en daar moet dan staan hoe je jezelf kunt uitschrijven of geen berichten wilt ontvangen, ben je er vanaf.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Adriaan Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door Adriaan »

https://www.perfolax.nl/5-munten-van-2- ... p-en-roer/
https://www.perfolax.nl/de-zeldzame-mun ... uin-waard/

Tja, mijn mening... je kan beter het geld wat je niet direct nodig hebt op een langlopende beleggingsrekening storten dat levert meer rendement op...
Ik zou dit soort munten kopen als aanvulling op je verzameling en niet als investering. Voor de twee euro munten geldt dat de Grace Kelly Monaco 2007 inderdaad duur is. Je zal deze dus ook voor een hoge prijs moeten aanschaffen voordat je dan een keer de munt met een leuke winst kan doorverkopen ben je aardig wat jaren verder. De kans dat je deze munt als wisselgeld retour krijgt schat ik in op nihil.

Overigens de hele site bevat nietszeggende artikelen.
Dzjengis Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Dzjengis »

Ilosab schreef: 07 mei 2025, 08:30 Als je er geen interesse in hebt dan ga je naar het einde van de e-mail en daar moet dan staan hoe je jezelf kunt uitschrijven of geen berichten wilt ontvangen, ben je er vanaf.
Hallo llosab,
Ik krijg deze berichten via Google zogenaamd nieuws popup.
Op dit soort links klik ik niet in een email ,ik verstuur ze email omdat ze toch al je adres hebben en verzoek ze om me uit hun database te halen aangezien ik geen toestemming heb verleend.

@Adriaan
Ik denk dat ik weet waar deze nieuwsberichten vanaf komen
Eenmaal zo'n nieuws aangeklikt blijven ze je dergelijke popups sturen.
Laatst 3 verschillende sites met zelfde nieuws.
Ik wil er geen complottheorie van maken maar vermoed dat deze sites door Google AI gegenereerd worden om clickbait te bewerkstelligen.
Sites Tikkie trots ,Nu niet Nu.nl ,Ninoma enzovoorts

Gr Dzjengis
My 2 cents

Terug naar “Euronieuws”