Goedenavond allemaal,
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een foto van een munt kan uploaden vanaf mijn telefoon? Elke keer als ik een foto neem en deze probeer te uploaden, krijg ik een bericht dat het bestand te groot is. Ik zou niet weten hoe ik m kleiner krijg.
Ik gebruik een android telefoon.
Bij voorbaat dank voor jullie hulp.
Mvg,
Jelle
Vreemde 'buitenaardse' penning / munt
Re: Vreemde 'buitenaardse' penning / munt
Of kan iemand anders de foto's voor me uploaden in een reactie wellicht?
Hoor het graag.
Hoor het graag.
Hi Plata hunter (wat is plata?)
Leuk dat je foto's wilt plaatsen, daar houden we hier wel van.
Mijn advies is om de foto te uploaden vanaf je laptop / desktop ipv vanaf je telefoon. Dus stuur hem vanaf je telefoon naar je computer en verklein hem aldaar alvorens hem te uploaden.
Als dat toch niet lukt, mag je me een berichtje sturen en dan kunnen we kijken wat we kunnen doen.
Fijn weekend!
Adriaan
Leuk dat je foto's wilt plaatsen, daar houden we hier wel van.
Mijn advies is om de foto te uploaden vanaf je laptop / desktop ipv vanaf je telefoon. Dus stuur hem vanaf je telefoon naar je computer en verklein hem aldaar alvorens hem te uploaden.
Als dat toch niet lukt, mag je me een berichtje sturen en dan kunnen we kijken wat we kunnen doen.
Fijn weekend!
Adriaan
Leestip: Achtervolgd door de staatsmaffia, geschreven door Bill Browder.
Gok Spaans voor geld ofzo
Verzamelaar van munten van het Koninkrijk der Nederland,Groot Brittannië, Duitsland en Rusland
In Zuid-Amrikaanse straattaal is plata ook geld.
Hoewel ik wel denk dat in deze nick zilver wordt bedoeld.
Hoewel ik wel denk dat in deze nick zilver wordt bedoeld.
Na 3 berichten op het forum kun je ze als het goed is zelf plaatsenPlatahunter schreef: ↑16 dec 2021, 19:27 Of kan iemand anders de foto's voor me uploaden in een reactie wellicht?
Hoor het graag.