€ 5,00 Eurobiljet met land stempel en postzegel.
€ 5,00 Eurobiljet met land stempel en postzegel.
Ik zou hier graag meer over willen weten.
De biljetten zijn zoals getroond van Republiek Montenegro serie P 1554 en Principal Andorra serie H 0003.
Er ging iets fout, plaats andere foto opnieuw.
Groet Theo.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Verzamelaar van Bankbiljetten/Munten Nederland/Ned.Indie. Schoolgeldbiljetten/Rekenmunten/Euro.
Re: € 5,00 Eurobiljet met land stempel en postzegel.
dit lijkt me totale onzin. Iedereen kan een eurobiljet in een printer duwen en er in het Nederlands (!!) "Republiek Montenegro" op printen.
Enneh, VIER topics?
Enneh, VIER topics?
Volgens mij zijn er in het verleden wel eens bankbiljetten met zegels erop uitgegeven, maar dat was dan in oorlogstijd of in crisistijd. En stempels zie je juist vaak om een biljet te ontwaarden. Ik zie geen enkele goede reden voor welke instantie dan ook om een 5 euro biljet te bedrukken en/ of te beplakken. Volgens mij is het gewoon huisvlijt en heeft het geen toegevoegde waarde.
Overigens: je maakt nu steeds voor iedere foto een nieuw topic aan. Dat het niet wilde, komt waarschijnlijk doordat je maar drie foto's in één bericht kunt plaatsen. Dan kun je beter een nieuwe post in het bestaande topic doen. Nieuwe topics aanmaken is niet handig (en zelfs irritant). Het is veel overzichtelijker om alle posts in één topic te houden. Misschien wil een moderator de andere topics even samenvoegen met deze..?
Overigens: je maakt nu steeds voor iedere foto een nieuw topic aan. Dat het niet wilde, komt waarschijnlijk doordat je maar drie foto's in één bericht kunt plaatsen. Dan kun je beter een nieuwe post in het bestaande topic doen. Nieuwe topics aanmaken is niet handig (en zelfs irritant). Het is veel overzichtelijker om alle posts in één topic te houden. Misschien wil een moderator de andere topics even samenvoegen met deze..?
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
Sorry, het is inderdaad een foutje mijnerzijds, ik kon er niet achter komen hoe dit topic te verwijderen.
Er zal wel een manier zijn om het aan te passen, maar ik weet het helaas niet. Hartelijk dank voor de reacties.
Voor mij zijn de biljetten een leuk hebbedingetje, misschien komen er meer reacties op.
Mvgr. Theo
Er zal wel een manier zijn om het aan te passen, maar ik weet het helaas niet. Hartelijk dank voor de reacties.
Voor mij zijn de biljetten een leuk hebbedingetje, misschien komen er meer reacties op.
Mvgr. Theo
Verzamelaar van Bankbiljetten/Munten Nederland/Ned.Indie. Schoolgeldbiljetten/Rekenmunten/Euro.