Volstrekt mee eens leon.leon voorn schreef: meeste buitenlandse tafels hadden de goede verkoop prijzen en de nederlandse handelaren zaten meest te hoog,jammer
..., N.S een DRAMA!
tot de filanumus!
Gr,
Tristán
Volstrekt mee eens leon.leon voorn schreef: meeste buitenlandse tafels hadden de goede verkoop prijzen en de nederlandse handelaren zaten meest te hoog,jammer
..., N.S een DRAMA!
tot de filanumus!
Ik vond het in ieder geval bij jullie tafel / winkel, erg gezellig. Tot de volgende keer!Mooie Muntjes schreef:Hier een reactie vanuit de 'handelaarskant' (je zou al bijna niet meer durven na alle reacties ). Wij willen iedereen bedanken voor zijn/haar aanwezigheid. Wij hebben de beurs als erg leuk en gezellig ervaren! Ondanks de grote drukte toch veel mensen kunnen spreken. Leuk om iemands interesse/verzamelgebied te horen en een gezicht bij een naam.
Ondanks het feit dat deze beurs erg goed bezocht is maken wij ons licht zorgen over de toekomst van de beurs. Samen moeten de handelaren zorgen voor een leuk, gevarieerd en bovenal betaalbaar aanbod. De klant moet verrast worden en uitgangspunt lijkt ons altijd enthousiasme en interesse richting de klant.
Wij kijken weer uit naar onze eerstvolgende beurs. Dit zal waarschijnlijk Filanumis 2018 worden in Houten.
Groetjes Teun & René
Hoi Henderik,lepeis schreef:Hallo allemaal,
Erg leuk om alle reacties te lezen over deze prachtige beurs.
Een eldorado voor de meeste verzamelaars op numismatisch gebied.
Jammer dat jullie allemaal alleen blijven zoeken naar munten.
Al of niet te duur, kom je met je aanwinst thuis, streept hem af in de catalogus en zet hem in de kast.
Wel eens gedacht aan penningen en tokens?
Op mijn stand naast de koffie corner lagen er duizenden verschillende.
Prijzen van GRATIS tot enkele tientjes.
Materiaal hetgeen gedeeltelijk is te vinden in catalogussen maar voor een groot gedeelte onbeschreven is.
Leuk om uit te zoeken waar de penning weg komt en wat de reden van uitgifte is geweest.
Je bent dan niet alleen meer met verzamelen bezig maar je begint dan echt een numismaat te worden.
Kom volgend jaar eens langs op 22 september, zelfde plaats.
Laat je verrassen door de leuke wereld van exonumia.
Voor de jonge verzamelaars is er altijd gratis materiaal voorhanden.
Groetjes,
Henderik
100% eens!lepeis schreef: ↑15 okt 2017, 11:45 ...Jammer dat jullie allemaal alleen blijven zoeken naar munten.
Al of niet te duur, kom je met je aanwinst thuis, streept hem af in de catalogus en zet hem in de kast.
Wel eens gedacht aan penningen en tokens?
...
Materiaal hetgeen gedeeltelijk is te vinden in catalogussen maar voor een groot gedeelte onbeschreven is.
...Groetjes,
Henderik
Same here,leon voorn schreef: ↑14 aug 2018, 22:15 ik ben mij mentaal en financieel aan het voorbereiden op de muntmanifestatie 2018
Mocht nog niemand gereageerd hebben laat het even weten..