Ik spaar al meer als 10 jaar duiten en ook kom echt mooie weinig tegen. Goed kijken op beurzen/veilingen en soms internet.Supergraver schreef:Bedankt weer voor de reactie's mannen
Heb ik nog even een laatste vraagje. Sinds kort ben ik dus begonnen met het verzamelen van mooie / bijzondere / zeldzame 16e en 17e eeuwse duiten. Ik struin tig uur per dag het internet af op zoek naar dit soort exemplaren, maar ik kom echt heel weinig tegen. Weten jullie misschien nog site's waar ik is zou kunnen kijken?
Op de volgende site's kijk ik sowieso al iedere dag:
Marktplaats
Ebay
Ma.Shops
G. Henzen
Sixbid
MPO
Schulman BV
Muntenkabinet
Dus mochten jullie misschien nog een andere site weten voor vroege duiten, dan houdt ik me aanbevolen
Thanks alvast...
Duit Friesland 1658/47 Overslag
Moderator: Robin
Re: Duit Friesland 1658/47 Overslag
Spaart wereld munten in het bijzonder Frankrijk, Sri Lanka.
Hier mijn exemplaar van 1653 uit 48. Eigen detectorvondst.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Is ook een mooi exemplaar snuiter
En toch is en blijft het nog het aller leukste om ze zelf te vinden... Het jammere is alleen dat je zelf (Ik dan persoonlijk) bijna nooit mooie of zeldzame exemplaren vind. En heb ik weer een keer een zeldzame duit gevonden, dan is de kwaliteit vaak zo slecht dat die alsnog in de rommelbak belandt...
En toch is en blijft het nog het aller leukste om ze zelf te vinden... Het jammere is alleen dat je zelf (Ik dan persoonlijk) bijna nooit mooie of zeldzame exemplaren vind. En heb ik weer een keer een zeldzame duit gevonden, dan is de kwaliteit vaak zo slecht dat die alsnog in de rommelbak belandt...
Klopt helemaal... zo vond ik vorig weekend voor het eerst in mijn leven een Zaltbommel-duit. Nog wel leesbaar maar daarmee houdt alles op.