Bericht
door janssenfrank » 23 aug 2017, 16:37
Ik heb geen idee wat anderen vinden, maar ik neem papiergeldverzamelaars zeker serieus. Misschien is het niet direct mijn verzamelgebied, maar ik vind het wel leuk om verhalen te lezen en om biljetten te zien. En los van deze mening: dit forum heeft als subtitel "Hét forum voor de munten- en bankbiljettenverzamelaar", dus papiergeldverzamelaars horen er zeker bij. Zeker zulke actieve leden als PietjePuk.
Over PietjePuk gesproken: ik kan me zijn frustratie heel goed voorstellen. Een mens wil graag een beetje eer van zijn goede bedoelingen. Dat aanpassen van de rang is een kleine moeite en had allang gebeurd moeten zijn. En volgens mij wacht Hansafloep nog steeds op naamsverandering. Prima dat alleen een beheerder dit kan aanpassen, maar kom dan wel regelmatig langs op het forum, of benoem een tweede beheerder.
De laatste tijd loopt het best lekker op het forum (geen ruzies, geen problemen, toestanden), maar dat kan zomaar omslaan. En dan hebben we behalve een beheerder ook voldoende moderatoren nodig met de juiste bevoegdheden. Dit forum is zo rijk aan info en actieve leden, het zou echt zonde zijn als dat dadelijk zou verdwijnen doordat mensen gaan weglopen en de boel doodbloedt.
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool