Steun het forum en word ook donateur!
-
- Donateur
Re: Steun het forum en word ook donateur!
Zojuist via Paypal een bijdrage geleverd
Dat werkt eigenlijk best handig.
Dat werkt eigenlijk best handig.
Nederlands & Overzees Papiergeld, Nederlandse Coincards.
Lid IBNS Nederland.
Lid IBNS Nederland.
Hallo allemaal,
Zojuist de donaties verwerkt die de afgelopen periode zijn binnengekomen. Helaas heeft dit enige vertraging opgelopen en is het dus vanavond pas verwerkt. Hartelijk dank voor deze donaties, we zullen ze goed besteden ten goede van het forum.
Mijn excuses voor de vertraging, mochten er iets niet kloppen dan hoor ik dat graag. Heb je bijvoorbeeld een donatie gedaan, maar ben je nog niet zichtbaar als donateur op het forum meld het mij dan even in een berichtje. Ik zal het dan zo snel als mogelijk alsnog verwerken.
Ik loop een beetje achter met een aantal zaken hier op het forum, maar dit puntje kan ik dus van mijn lijstje wegstrepen. Op naar de volgende!
Nieuwe donateurs zijn van harte welkom!
Vriendelijke groeten,
Jeroen - Munthunter
Zojuist de donaties verwerkt die de afgelopen periode zijn binnengekomen. Helaas heeft dit enige vertraging opgelopen en is het dus vanavond pas verwerkt. Hartelijk dank voor deze donaties, we zullen ze goed besteden ten goede van het forum.
Mijn excuses voor de vertraging, mochten er iets niet kloppen dan hoor ik dat graag. Heb je bijvoorbeeld een donatie gedaan, maar ben je nog niet zichtbaar als donateur op het forum meld het mij dan even in een berichtje. Ik zal het dan zo snel als mogelijk alsnog verwerken.
Ik loop een beetje achter met een aantal zaken hier op het forum, maar dit puntje kan ik dus van mijn lijstje wegstrepen. Op naar de volgende!
Nieuwe donateurs zijn van harte welkom!
Vriendelijke groeten,
Jeroen - Munthunter
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Hallo allemaal,
Om 1 of andere reden stuurt PayPal mij geen berichten meer als er een betaling binnenkomt op mijn PayPal-rekening. Zowel op de app als op ingelogde rekening niet. Hierdoor heb ik een donatie niet opgemerkt en kwam ik deze pas deze week tegen.
Ik wilde deze dan ook meteen verwerken maar zoals vaker het geval is is het mailadres welke deze gebruiker bij PayPal gebruikt niet hetzelfde als die hij/zij op het forum gebruikt waardoor ik niet kan achterhalen welke forumgebruiker achter deze donatie zit. Ik heb wel al een mail gestuurd naar het adres maar nog geen antwoord mogen ontvangen, vandaar de volgende vraag: Zou de donateur die op 1 februari gedoneerd heeft via PayPal mij even een bericht kunnen sturen zodat ik alles kan verwerken?
Mochten er leden zijn die het forum net als vele anderen waarderen een warm hart toedragen en donateur willen worden van Hét Munten en Bankbiljetten Forum, dat kan! Maak je donatie over via PayPal (info@munthunter.nl) of vraag mij om bankgegevens voor een bankoverboeking. In beide gevallen zou ik het erg op prijs stellen als de donateur even een berichtje stuurt als hij/zij een donatie heeft overgemaakt zodat ik alles vlot kan verwerken.
Vriendelijke groeten,
Jeroen - Munthunter
Om 1 of andere reden stuurt PayPal mij geen berichten meer als er een betaling binnenkomt op mijn PayPal-rekening. Zowel op de app als op ingelogde rekening niet. Hierdoor heb ik een donatie niet opgemerkt en kwam ik deze pas deze week tegen.
Ik wilde deze dan ook meteen verwerken maar zoals vaker het geval is is het mailadres welke deze gebruiker bij PayPal gebruikt niet hetzelfde als die hij/zij op het forum gebruikt waardoor ik niet kan achterhalen welke forumgebruiker achter deze donatie zit. Ik heb wel al een mail gestuurd naar het adres maar nog geen antwoord mogen ontvangen, vandaar de volgende vraag: Zou de donateur die op 1 februari gedoneerd heeft via PayPal mij even een bericht kunnen sturen zodat ik alles kan verwerken?
Mochten er leden zijn die het forum net als vele anderen waarderen een warm hart toedragen en donateur willen worden van Hét Munten en Bankbiljetten Forum, dat kan! Maak je donatie over via PayPal (info@munthunter.nl) of vraag mij om bankgegevens voor een bankoverboeking. In beide gevallen zou ik het erg op prijs stellen als de donateur even een berichtje stuurt als hij/zij een donatie heeft overgemaakt zodat ik alles vlot kan verwerken.
Vriendelijke groeten,
Jeroen - Munthunter
Jeroen,
Ook ik heb mijn steentje bijgedragen (via PayPal)
Blijdorp
Ook ik heb mijn steentje bijgedragen (via PayPal)
Blijdorp
-
- Donateur
dat ging heel goed met wouter bij de ingang,zo behoeven ze dus niet meer verzonden te worden
kan dat met de muntmanifestatie niet weer zo...
kan dat met de muntmanifestatie niet weer zo...
collector of world coins and banknotes :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Ja, ik wil ook graag mijn bijdrage doen, maar ik werk niet met Pay-pal.
ik zou het graag met een overschrijving willen doen.
Groeten luc.
ps: hopend op een spoedige reactie.
ik zou het graag met een overschrijving willen doen.
Groeten luc.
ps: hopend op een spoedige reactie.
Ik zal morgen op je mail reageren Luc!
En alvast bedankt
Gr. Jeroen
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
En alvast bedankt
Gr. Jeroen
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Zo, mijn donatie voor 2016/2017 weer overgemaakt.
Waarvoor mijn dank!
Ben voornemens om de komende periode de boel weer even op te pikken, blijf het privé lekker druk houden en de verzameling staat nog op pauze.
Toch is het forum wel iets waar ik nog steeds erg trots op ben en zeker als ik zie hoeveel gebruik er nog van wordt gemaakt.
Gr. Jeroen
Ben voornemens om de komende periode de boel weer even op te pikken, blijf het privé lekker druk houden en de verzameling staat nog op pauze.
Toch is het forum wel iets waar ik nog steeds erg trots op ben en zeker als ik zie hoeveel gebruik er nog van wordt gemaakt.
Gr. Jeroen
Ik zal de uitleg en gegevens ook hier even plaatsen zodat iedereen het kan lezen, stond namelijk alleen in de afgeschermde donateursrubrieken.
Via PayPal heeft de voorkeur, Graag overmaken door in te loggen bij PayPal of middels de zeer fijne app.
Bij het overmaken kun je kiezen uit: 'Overmaken naar vrienden of familie' dat is prettig want dan haalt PayPal er geen extra kosten van af.
Graag ook in de omschrijving je forumnaam vermelden zodat ik weet welke gebruiker heeft gedoneerd.
PayPaladres is: info@munthunter.nl
Overmaken via de bank kan ook:
IBAN rekeningnummer: NL64 RABO 0125 79 75 24
Ten name van J.C. Faas
Onder vermelding van: 'Donatie forum: -Je gebruikersnaam op het forum-*
Voor vragen kun je me altijd even een bericht sturen of hieronder een reactie geven.
Gr. Jeroen
Via PayPal heeft de voorkeur, Graag overmaken door in te loggen bij PayPal of middels de zeer fijne app.
Bij het overmaken kun je kiezen uit: 'Overmaken naar vrienden of familie' dat is prettig want dan haalt PayPal er geen extra kosten van af.
Graag ook in de omschrijving je forumnaam vermelden zodat ik weet welke gebruiker heeft gedoneerd.
PayPaladres is: info@munthunter.nl
Overmaken via de bank kan ook:
Ten name van J.C. Faas
Voor vragen kun je me altijd even een bericht sturen of hieronder een reactie geven.
Gr. Jeroen
ik ben vandaag bijna een jaar lid, ik heb mij hier op het Forum al reuze geamuseerd.
Ik heb ook beginners fouten gemaakt door met oudere forum leden te bekvechten daar voor "sorry.".
Maar dit hoort erbij denk ik soms plaats je een tekst van wat je achter af zegt dit kon beter "uitgedrukt of verwoord "worden, zo dus heb ik vandaag mijn eerste donatie gedaan, omdat dit forum zou blijven bestaan.
Groeten Luc.
.
Ik heb ook beginners fouten gemaakt door met oudere forum leden te bekvechten daar voor "sorry.".
Maar dit hoort erbij denk ik soms plaats je een tekst van wat je achter af zegt dit kon beter "uitgedrukt of verwoord "worden, zo dus heb ik vandaag mijn eerste donatie gedaan, omdat dit forum zou blijven bestaan.
Groeten Luc.
.
Je bent een prima aanwinst voor het forum, maar persoonlijk mis ik wel de geschiedenislessen de je in het begin gaf ;-)
Dank je wel Bert, wat betreft de geschiedenislessen ja het probleem is dat ik eerst een munt moet kopen van die periode en dat zal wat tijd en geld kosten.
Maar zaterdag is het "ruil dag" (eigenlijk weinig ruilen maar eerder kopen). en mijn voornemen is een Prinsendaalder te kopen van 1592.
Groeten Luc.
Maar zaterdag is het "ruil dag" (eigenlijk weinig ruilen maar eerder kopen). en mijn voornemen is een Prinsendaalder te kopen van 1592.
Groeten Luc.
In ieder geval veel succes dan met het aanschaffen van de prinsendaalder ik zal duimen voor je ;-)
Maar dat duimen doe ik alleen als RUIL dat indien je hem wint er weer een mooi topic met geschiedenis bij komt :-P
Maar dat duimen doe ik alleen als RUIL dat indien je hem wint er weer een mooi topic met geschiedenis bij komt :-P
Nu heb ik op 5 januari wel een donatie gedaan en "munthunter" al op verschillende manieren gecontacteerd of bericht hierover via pb en mails maar ik krijg geen reactie van hem en ook mijn profiel word niet aangepast.LUC schreef: zo dus heb ik vandaag mijn eerste donatie gedaan, omdat dit forum zou blijven bestaan
Jeroen ik begrijp dat je het druk hebt met andere dingen, maar als het even kan controleer even mijn storting a.u.b.
Groeten Luc.
" Steun het forum en word ook donateur ! "
Mooie slogan en oproep aan nieuwe leden om ook een klein "steentje" bij te dragen aan dit mooie forum.
Maar na al meer dan een maand na mijn storting ben ik nog altijd niet herkent als donateur.( en pb'jes sturen helpt helaas ook niet.)
Er zit niets anders op denk ik als dit: Groeten Luc.
Mooie slogan en oproep aan nieuwe leden om ook een klein "steentje" bij te dragen aan dit mooie forum.
Maar na al meer dan een maand na mijn storting ben ik nog altijd niet herkent als donateur.( en pb'jes sturen helpt helaas ook niet.)
Er zit niets anders op denk ik als dit: Groeten Luc.
Volgens mij is er van de beheerders haast nooit één online, zou hun wel sieren om jou tot donateur te maken, hebt er immers voor betaald.
Willem
Willem
-
- Moderator
Als iemand ook goed duits lezen kann, is hij / zij hartelijk welkom in ons duits Münzenforum, het grootste muntenforum.
http://www.emuenzen.de
Hier kom je ook zonder donatie goed terecht. Ik ben daar lid en moderator.
Wij zijn altijd top-actueel ...
Groet uit Dortmund / Duitsland van Rudolf
Dat klopt, is zeker de moeite waardnumisfreund schreef:Als iemand ook goed duits lezen kann, is hij / zij hartelijk welkom in ons duits Münzenforum, het grootste muntenforum.
groetjes Luc
Tja, dan vraag ik me toch af wat er dan met het donatiegeld gedaan wordt.Willem schreef:Volgens mij is er van de beheerders haast nooit één online, zou hun wel sieren om jou tot donateur te maken, hebt er immers voor betaald.
Willem
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Ga ik mijn Duits ook maar even bijspijkereneurofreak schreef:Dat klopt, is zeker de moeite waardnumisfreund schreef:Als iemand ook goed duits lezen kann, is hij / zij hartelijk welkom in ons duits Münzenforum, het grootste muntenforum.
Verzamelaar van landensets, €2 cc en coincards Nederland
Zie dat Jeroen gisteren nog online is geweest, dus lijkt me dat hij dat zo in orde kan makenWillem schreef:Volgens mij is er van de beheerders haast nooit één online, zou hun wel sieren om jou tot donateur te maken, hebt er immers voor betaald.
Willem
Verzamelaar koninkrijk tot 1970 in FDC/MS64> & Nederlands Indië
Dat klopt maar ik heb een storting gedaan via de rabo rekening, en dat moet blijkbaar enorm moeilijk zijn om dit te verifiëren en daarna moet de wil er nog zijn om mijn profiel aan te passen.sgtravel schreef:e dat Jeroen gisteren nog online is geweest, dus lijkt me dat hij dat zo in orde kan maken
In ieder geval vind ik het persoonlijk een beetje triest, ik doe graag mee met dit forum en daardoor wou ik ook jaarlijks mijn bijdrage leveren.
Maar voor nieuwe leden die dit lezen is dit geen goede reclame vrees ik en ook geen motivatie om donateur te worden.
ik heb gisteren terug een PB-tje gestuurd naar munthunter ( mijn laatste dan geef ik het op ).
Groeten Luc.
(misschien was mijn donatie te klein, maar dan moet de beheerder een betere of duidelijker richt lijn geven of een getal vermelden vind ik ).
Munthunter is gisteren op 14/02/2017 terug online geweest, dus hij heeft mijn PB-tje ontvangen maar doet niets.LUC schreef:ik heb gisteren terug een PB-tje gestuurd naar munthunter ( mijn laatste dan geef ik het op ).
Ik heb zelf mijn rekening gecontroleerd en mijn storting van 10 euro is gebeurd op 5/01/2017 op deze rekening.
Ik vind dat ik toch tenminstre het recht heb op een mail of pb-tje van munthunter dat mij een verklaring geeft waarom ik niet in aanmerking kom als donateur.Munthunter schreef:Overmaken via de bank kan ook:
Ten name van J.C. Faas
Groeten Luc.
Inmiddels ben je donateur met status en al ;-)