Veilingirritatie

Plaats hier berichten over veilingen. Denk aan veilingen van MPO, Karel de Geus, Schulman etc.

Moderators: maarten89, WBE

Arnout
Volledig lid
Volledig lid

Re: Veilingirritatie

Bericht door Arnout » 30 apr 2017, 21:55

Ilosab schreef:
JO3023 schreef:Ook niet correct van de veilingmeester hoewel ik mij wel realiseer dat zij daartoe gemachtigd zijn. Tristán
Dat kan wel zijn dat ze daar toe gemachtigd zijn maar fatsoenlijk is het niet. Iedereen moet evenveel kans hebben om een kavel te winnen. Als je niet aanwezig kunt zijn of niet kunt meebieden via internet dan bestaat de mogelijkheid om een schriftelijk bod in te sturen. En als de veilingmeester dan zegt " Bij 220 ben ik weg " dan benadeel je iemand. Degene die er wijzer van wordt is degene die dan hoger biedt, het veilingbedrijf en degene die de kavel heeft ingebracht. Maar iedereen moet wel gelijke kansen hebben en als je jezelf er niet aan houdt dan moet je de schriftelijke biedingen achterwege laten.
Ik heb Karel de Geus een tijdje geleden op aangesproken, maar hij wilde mijn vraag niet snappen...

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Re: Veilingirritatie

Bericht door Ilosab » 01 mei 2017, 08:34

Arnout schreef:Ik heb Karel de Geus een tijdje geleden op aangesproken, maar hij wilde mijn vraag niet snappen...
Dan dacht hij waarschijnlijk aan zijn eigen portemonnee. En dat is erg jammer want op zich is het een goed veilingbedrijf met goede service op andere gebieden.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171

Terug naar “Veilingen”