Iets nieuws van MP?

Plaats hier berichten over veilingen. Denk aan veilingen van MPO, Karel de Geus, Schulman etc.

Moderators: maarten89, WBE

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Iets nieuws van MP?

Bericht door Ilosab » 04 jul 2015, 11:01

Sinds lange tijd heb ik weer eens geboden op MP. Wie schetst mijn verbazing dat als ik een bod uitbreng dat de aanbieder van het object direct een automatisch aangemaakt bericht van me ontvangt of hij akkoord gaat met het bod? Als dat bij ieder bod gebeurt dan begint je inbox langzaam vol te lopen thuis.

Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171

marksch Poland
Senior lid
Senior lid

Re: Iets nieuws van MP?

Bericht door marksch » 04 jul 2015, 11:17

Hoi Alfred,

Ik denk nu dat ik ook zo'n mailtje heb gekregen. Normaal gesproken zou ik niet op het bod gereageerd hebben, maar omdat ik een mailtje kreeg, heb ik de bieder duidelijk verteld wat een grote onzin zijn bod was. Als Marktplaats dit netjes had aangekondigd, zou ik anders gereageerd hebben. Erg jammer.

Overigens heb ik een aantal regels in mijn e-mailprogramma aangemaakt, zodat 99% van de e-mailtjes van MP direct de prullenbak ingaat. Dat houdt het nog een beetje overzichtelijk. Alleen echte biedingen en berichten van bieders blijven in mijn inbox staan.

Vriendelijke groeten,

Mark

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab » 04 jul 2015, 11:28

Als deze berichten van MP rechtstreeks je prullenbak ingaan weet je niet of het een serieus bod is of niet. Het beste is gewoon het bod te bekijken en dan pas reageren als er een serieus bod is.
Maar ze hadden inderdaad wel mogen aankondigen dat deze wijziging eraan zat te komen. Ze maken MP steeds meer onvriendelijker voor de gebruiker.

Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.

marksch Poland
Senior lid
Senior lid

Bericht door marksch » 04 jul 2015, 11:51

Hoi Alfred,

Ik kijk elke dag even naar alle biedingen op de items die ik op MP heb staan. Daar heb ik helemaal geen e-mail voor nodig. Waarschijnlijk zal MP binnenkort iets veranderen, zodat je niet meer in één oogopslag kunt zien wat er is geboden, maar dat zien we dan wel weer.

Vriendelijke groeten,

Mark

Lumi Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door Lumi » 04 jul 2015, 11:55

Helaas voert marktplaats veranderingen door die niet worden gecommuniceerd.
Sommige veranderingen zijn goed, deze laatste is grote prut!
Ik heb hierover een opmerking gemaakt richting MP, maar dan krijg je zo een slap aftreksel van een antwoord waar je helemaal niets mee kunt..... :thumb down:

Een mail dat een bod is geplaatst bij een advertentie is meer dan genoeg.
En als ik als koper een vraag wil stellen of rechtstreeks een bod uitbreng richting de verkoper zit er nog altijd de knop "E-mail deze verkoper".

Ludo
Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/619572
Catawiki: Mijn shop - Luudmir
Gezocht munten van Montmorency - Hoorne - Horne - Weert

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab » 04 jul 2015, 15:16

Ik was overboden maar heb een hoger bod gegeven. Die verkoper heeft dus inmiddels 7 berichten gekregen van dezelfde advertentie. Nou, dan ben je goed bezig als site zijnde.

Alfred

koenmunten Indonesia
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door koenmunten » 06 jul 2015, 18:55

ja inderdaad erg onhandig dit van Marktplaats, is echt geen verbetering. Stel je hebt vijftig advertenties waar flink op geboden wordt... dan wordt je gek :dizzie: :jajajaja:
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.

Winnaar van de munthunter-voetbalpoule EK 2016

Ik ben op zoek naar plantagegeld !!!
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab » 06 jul 2015, 21:24

Inmiddels heeft de verkoper mijn hogere bod geaccepteerd en was hij wel zo netjes om mijn zgn berichten v.w.b. de voorgaande biedingen te beantwoorden. Als iedereen dat gaat doen dan wordt dat nog wat. Kan klaaswaal weer iemand in dienst nemen. Chef MP beantwoorder of zoiets.

Alfred

Terug naar “Veilingen”