Veilingen 2020 vanaf augustus

Plaats hier berichten over veilingen. Denk aan veilingen van MPO, Karel de Geus, Schulman etc.

Moderators: maarten89, WBE

Arjena3 Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Re: Veilingen 2020 vanaf augustus

Bericht door Arjena3 » 30 sep 2020, 20:58

Ilosab schreef:
30 sep 2020, 18:31
Nou, bij de NPV kun je ook nogal je geld kwijt, hebben dit keer ook veel papiergeld.
Ja zit te wachten op de catalogus

PietjePuk190 Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door PietjePuk190 » 30 sep 2020, 22:22

Centerfold van afgelopen Watermerk had menigeen al aan de bedelstaf kunnen helpen :Y

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab » 01 okt 2020, 09:32

Arjena3 schreef:
30 sep 2020, 20:58
Ilosab schreef:
Nou, bij de NPV kun je ook nogal je geld kwijt, hebben dit keer ook veel papiergeld.
Die staat op internet, www.npv.nl
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171

Ger1 Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door Ger1 » 01 okt 2020, 11:39

Arjena3 schreef:
Ilosab schreef:
Deze catalogus kon bij niet door de brievenbus en de postbode moest bij mij aanbellen en het afgeven.
Misschien was je niet thuis en heeft de postbode het mee terug genomen, even informeren waar je normaal de post brengt?
Mvg, :) .

Ger1 Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door Ger1 » 01 okt 2020, 11:43

Ilosab schreef:
28 sep 2020, 11:18
Bij mij werkt het niet, na print all pages houdt het op
Heb je het nog een keer geprobeerd?
Na print wel even wachten en bij mij moest ik nog een keer op print drukken en toen ging het goed.
Maar naar Hongarije duurt het misschien langer of helemaal niet.
Succes, mvg.

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab » 01 okt 2020, 11:50

Ik heb het verschillende keren geprobeerd maar geen resultaat. Ik heb alles bekeken en er zit niets voor me bij, ik heb mijn hoop gevestigd op HA Europe, als ik 1 aanwinst zou scoren ben ik al tevreden.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab » 01 okt 2020, 15:00

Waarschijnlijk zal de catalogus van HA Europe in de week van 12 t/m 16 oktober online komen te staan.

Arjena3 Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Arjena3 » 01 okt 2020, 20:18

Ilosab schreef:
01 okt 2020, 09:32
Arjena3 schreef:
Ilosab schreef:
Die staat op internet, www.npv.nl
Oh Gosh, im going broke :lollig: mooi spul

Riffcold United States of America
Lid
Lid

Bericht door Riffcold » 08 okt 2020, 22:13

De prijzen liepen zeer uit de hand voor veel exemplaren uit de collectie Van Erp. Komt dat door zijn reputatie?

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab » 13 okt 2020, 18:55

De veiling van Karel de Geus zal uitsluitend online plaatsvinden, zie onderstaande tekst.

Aan al onze gewaardeerde relaties, beste allemaal,
Hoe anders hadden wij het ons voorgesteld, om u te ontvangen in een feestelijke ambiance ter gelegenheid van onze 50e veiling. Helaas voor u en voor ons gaat dat om Corona-technische redenen niet lukken.
VEILING 50 GAAT UITSLUITEND ONLINE EN SCHRIFTELIJK PLAATSVINDEN
Het besluit om uitgerekend in ons jubileumjaar de zaalveiling voor onze 50e veiling te annuleren valt ons buitengewoon zwaar. Maar uw en onze gezondheid wegen uiteindelijk zwaarder dan wat dan ook. Met dit besluit lopen wij vooruit op de maatregelen die ons van overheidswege opgelegd gaan worden. Het moment om deze beslissing aan u kenbaar te maken past evenwel geheel in de realiteit waarin we thans leven.
ONLINE AND REAL TIME
Voor velen van u is online bieden al lang niets nieuws meer! Het gemak waarmee u van huis uit uw biedingen kunt doen, is door steeds meer van onze klanten al een geruim aantal jaren geleden ontdekt. Veel van onze online bieders zaten voorheen bij ons in de veilingzaal!
ONLINE HELPDESK
Voor alle kopers die de uitdaging aandurven om voor het eerst online te gaan deelnemen, is onze helpdesk geopend. In onze catalogus (blz. V) en op onze website staat uitvoerig beschreven op welke wijze u zich kunt aanmelden voor veiling 50. Wij zijn u graag behulpzaam. U kunt ons bereiken op 040-2123455.
SCHRIFTELIJK MEEBIEDEN
Voor al degenen die om wat voor een reden niet in staat zijn om online deel te nemen, bestaat er gelukkig geheel en al, in the old fashioned way, de mogelijkheid om schriftelijk te bieden!
Zorg er a.u.b. voor dat wij uw schriftelijke biedopdrachten tijdig in ons bezit hebben, zodat wij met alle zorgvuldigheid deze kunnen verwerken. Download het biedformulier hier.
Wellicht ten overvloede, schriftelijke biedopdrachten worden uitgevoerd alsof u zelf tijdens de veiling aanwezig bent en wij proberen de door u opgegeven kavels zo voordelig mogelijk voor u te bemachtigen.
Zie hiervoor de toelichting achterin catalogus 50, blz. 88.
KIJKDAGEN
Mede dankzij de ruime periode waarin u de gelegenheid hebt om de kavels bij ons op kantoor te komen bekijken kunnen wij met een gerust hart veiling 50 online ten uitvoer brengen. Bovendien tot aan de veilingdag kunt u, mits tijdig en vooraf aangemeld, vrijwel dagelijks de kavels nog komen bekijken.
Van bijna ieder kavel kunt u een afbeelding bekijken op onze website www.kareldegeus.nl voor wat betreft de afzonderlijke stukken is dit een prima hulpmiddel. Voor lots en partijen adviseren wij u gebruik te maken van de kijkdagen bij ons op kantoor.
OPHALEN / VERSTUREN KAVELS
Indien u uw aankopen af komt halen verzoeken wij u vriendelijk dit kenbaar te maken en een afspraak te maken. Zonder tegenbericht worden uw aankopen verstuurd met verzekerd vervoer via Mikropakket.
Tot besluit, voor iedere bezoeker aan onze kijkdagen staat er een leuke goody bag klaar, als blijk van waardering voor uw belangstelling!
Laten we er samen maar het beste van hopen en het allerbelangrijkste blijf vooral gezond!
Met vriendelijke groet,
Karel de Geus

Terug naar “Veilingen”