Pagina 1 van 1

probleem met Banknote mate

BerichtGeplaatst: 13 Apr 2018, 11:07
door Saskia
Heeft iemand al eens een soort gelijk probleem gehad. In Colnect heb ik 3 biljetten aan mijn collectie toegevoegd, (heb ik in de database laten zetten). Nadat ik dat had gedaan en afgesloten had heb ik bank Note Mate gestart.
In het geopende bestand bevinden zich 242 biljetten. Heb er 3 bij in Colnect dus zou de import 3 record moeten importeren.

Start "from Colnect":

probleem BNM.docx
(53.32 KiB) 7 keer gedownload


Wie heeft een idee hoe dit op te lossen?

Saskia

Re: probleem met Banknote mate

BerichtGeplaatst: 13 Apr 2018, 11:11
door PietjePuk190
Die error heb ik ook weleens. Gewoon even de database opnieuw starten. En dan nogeens proberen, misschien gaat het dan beter. Die functie gebruik ik zelf eigenlijk niet.

Enneh, heb je BMM 2015 of 2018?

Re: probleem met Banknote mate

BerichtGeplaatst: 13 Apr 2018, 18:00
door Saskia
Ik heb 2015 versie2.5.

Ik heb een keer een nieuwe database laten maken. Maar bleef het probleem houden.

Net in colnect een Nederlands biljet aan gevinkt (heb ik wel niet maar diende als test), tot mijn verbazing las de interface die gewoon in en staat nu inderdaad ook in BM. Heb ook de foutmelding niet niet. Ligt dus aan de drie toegevoegde facturen. Vind het raar maar ligt dus niet aan BM of PC.
Die 3 zal ik dan maar handmatig in BM zetten dan klopt het geheel weer.

Re: probleem met Banknote mate

BerichtGeplaatst: 13 Apr 2018, 18:25
door PietjePuk190
En heb je dit al eens eerder gedaan (importeren vanuit Colnect) dat het wel goed ging? Of is het probleem te reproduceren?

Als het te reproduceren is kun je een mailtje mailen naar support <apestaart> catamates.com, misschien komt het ze bekend voor.

Re: probleem met Banknote mate

BerichtGeplaatst: 13 Apr 2018, 19:04
door Saskia
Geïmporteerd had ik al eerder gedaan. Had toen de helft in Colnect zitten. Als ik het weer tegen kom zal ik het eens naar de support sturen. Dank voor je snelle reacties.

Re: probleem met Banknote mate

BerichtGeplaatst: 14 Apr 2018, 19:22
door PietjePuk190
Ik heb het probleem inmiddels kunnen reproduceren in zowel BM 2015 als BM 2018. Volgens mij is er iets mis met die 3 specifieke records in Colnect. (En met welke records in Colnect dan nog meer....?) Het is in ieder geval niet iets waar Catamates wat aan kan doen.