Eigen ontwerp van Software

Plaats hier berichten over software waarmee bijvoorbeeld een muntenverzameling digitaal kan worden bijhouden.
josv
Lid
Lid

Eigen ontwerp van Software

Bericht door josv » 19 sep 2016, 15:11

Kan de afbeeldingen niet groter weergeven, op mijn pc zijn ze groter,denk dat hier op forum een beperking zit van aantal pixels

Heb een eigen database in filemaker aangemaakt :
Dit is een voorbeeld van Mijn Bankbiljetten vreemde landen ( zie volgende afbeeldingen)
Ben nog bezig met
Munten vreemde landen
Munten België
Bankbiljetten België

Ingeven :

Afbeelding

Overzicht

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Overzicht aantam munten per land

Afbeelding

Informatie

Afbeelding
Groeten
Jos
Website

Willem
Globale moderator
Globale moderator

Re: Eigen ontwerp van Software

Bericht door Willem » 19 sep 2016, 20:46

Jos, als je op de zwarte balk boven de plaatjes klikt vergroot de afbeelding. Wel mooi ontworpen zeg, zelf gebruik ik geen software voor bijhouden van verzameling, alles in schrift.

Willem

josv
Lid
Lid

Bericht door josv » 20 sep 2016, 00:22

dank U Willem voor info
Groeten
Jos
Website

Stiibun
Nieuw lid
Nieuw lid

Bericht door Stiibun » 10 jan 2017, 18:29

vreemd zie zelf geen afbeeldingen staan in de eerste post, alleen zes maal het woord Afbeelding

josv
Lid
Lid

Bericht door josv » 15 jan 2017, 16:44

Stiibun schreef:vreemd zie zelf geen afbeeldingen staan in de eerste post, alleen zes maal het woord Afbeelding
Sorry Stiibun, heb het in orde gemaakt.
Groeten
Jos
Website

Stiibun
Nieuw lid
Nieuw lid

Bericht door Stiibun » 16 jan 2017, 14:09

Bedankt. Dit ziet er wel héél uitgebreid uit. Ben zelf op zoek naar een simpel programma voor mijn vader om zijn speciale 2 euromunten collectie bij te houden.

Ga me zelf waarschijnlijk ook weer in Filemaker verdiepen om een kleine database op te zetten. Ga ook even zoeken of er een gemakkelijke manier is om nieuwe munten toe te voegen vanaf een externe online bron zonder dat hij deze zelf moet ingeven.

MikeGSM
Donateur
Donateur

Bericht door MikeGSM » 21 jan 2017, 13:34

Stiibun schreef:Bedankt. Dit ziet er wel héél uitgebreid uit. Ben zelf op zoek naar een simpel programma voor mijn vader om zijn speciale 2 euromunten collectie bij te houden.

Ga me zelf waarschijnlijk ook weer in Filemaker verdiepen om een kleine database op te zetten. Ga ook even zoeken of er een gemakkelijke manier is om nieuwe munten toe te voegen vanaf een externe online bron zonder dat hij deze zelf moet ingeven.
kijk eens naar:
http://www.somany.de/euros/home.html
Altijd opzoek naar munten en biljetten van Thailand, Laos, Cambodja en nu ook Birma/Mayamar

Stiibun
Nieuw lid
Nieuw lid

Bericht door Stiibun » 21 jan 2017, 15:55

Bedankt voor de link Mike :thumb up: , helaas heb ik een Mac net zoals mijn vader. Vermoed dat jij wel wat werk verzet hebt voor dat programma, de Nederlandse interface en omschrijvingen :knipoog:

Nu programma zou voor mijn vader zijn. Ben zelf geen verzamelaar ... nog niet maar het begint wel serieus te kriebelen :lach:

Denk dat ik zelf maar eens terug de draad op maak van Filemaker of iets anders. Gelukkig verzamelt hij alleen de 2 Euro CC munten, dat maakt het net ietsje gemakkelijker om iets in elkaar te steken.

MikeGSM
Donateur
Donateur

Bericht door MikeGSM » 23 jan 2017, 07:45

Stiibun schreef:Bedankt voor de link Mike :thumb up: , helaas heb ik een Mac net zoals mijn vader. Vermoed dat jij wel wat werk verzet hebt voor dat programma, de Nederlandse interface en omschrijvingen :knipoog:

Nu programma zou voor mijn vader zijn. Ben zelf geen verzamelaar ... nog niet maar het begint wel serieus te kriebelen :lach:

Denk dat ik zelf maar eens terug de draad op maak van Filemaker of iets anders. Gelukkig verzamelt hij alleen de 2 Euro CC munten, dat maakt het net ietsje gemakkelijker om iets in elkaar te steken.
idd helaas niet voor de mac...
http://www.howtogeek.com/187359/5-ways- ... -on-a-mac/

Of numista.com...
Altijd opzoek naar munten en biljetten van Thailand, Laos, Cambodja en nu ook Birma/Mayamar

Terug naar “Software over munten en bankbiljetten”