Eerste slag euro's

Plaats hier berichten over misdrukken, fouten op eurobiljetten of andere zaken die niet overeen met een normaal biljet. Verder kun je hier misslagen van euromunten plaatsen en de varianten in euromunten, denk hierbij aan het foutief gebruik van de oude kaart, ontbrekende sterren of andere zaken die niet aansluiten bij de gewone gangbare munt.
Daan
Nieuw lid
Nieuw lid

Eerste slag euro's

Bericht door Daan » 28 okt 2010, 14:34

Hej,

Weet iemand wat meer af van die eerste slag euro's?
Ik zag deze staan hier:http://www.muntenhuis.nl/zilveren-munte ... &cat_id=78

En toevallig kreeg ik bij mijn laatste bestelling een aanbieding over een eerste afslag munt san marino, die erg vele lijkt op deze reeks maar toch weer verschillen vertoont.

Ik kan er amper info over vinden, misschien iemand anders die er meer van weet?

andres
Senior lid
Senior lid

Re: Eerste slag euro's

Bericht door andres » 28 okt 2010, 15:02

Zijn geen officiële munten, maar fantasie penningen, niet iets voor serieuze euro verzamelaars.
het Nederlandsche Muntenhuis geeft aan de lopende band dit soort troep uit, niks waard.
verzamelaar van niet Euromunten en Bankbiljetten

Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter » 29 okt 2010, 13:20

Welkom op Hét Munten en Bankbiljetten Forum Daan!

Kijk wat betreft je vraag, het volgende topic op ons forum eens door en je vindt erg veel informatie en ervaringen van Het Nederlandsche Munthuis.

http://forum.munthunter.nl/viewtopic.ph ... muntenhuis

Mag ik overigens het andere door jou aangemaakte account verwijderen (HansKazan)?

Veel plezier op het forum! :D

Vriendelijke groeten,

Jeroen - Munthunter
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!

Daan
Nieuw lid
Nieuw lid

Bericht door Daan » 29 okt 2010, 16:26

Dat kun je verwijderen ja. Ik heb er zelfs met gebruikernaam Daan. Dit omdat die eerste accounts het niet deden, die moesten geactiveerd worden door de beheerder, maar werd niet gedaan..

Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter » 29 okt 2010, 16:47

Daan88 schreef:Dat kun je verwijderen ja. Ik heb er zelfs met gebruikernaam Daan. Dit omdat die eerste accounts het niet deden, die moesten geactiveerd worden door de beheerder, maar werd niet gedaan..
Hallo Daan,

Bedankt voor je reactie!

Vreemd, maar zal die andere twee dan verwijderen ;)

Ik hoef als beheerder namelijk niemand te activeren, dit gaat automatisch. Je hoeft volgens mij ook niet in een automatisch gestuurde mail een activatielink aan te klikken, wat bij andere fora vaak wel het geval is.

Gelukkig is het je nu wel gelukt en ik zal in je eerdere accounts even kijken waar het mis is gegaan, voor eventuele volgende leden kan ik dergelijke problemen dan voor zijn.

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!

Terug naar “Misslagen, misdrukken en varianten van euromunten en -biljetten”