De afbeelding is een fragment van de voor of achterzijde van een bestaand bankbiljet. De eerste die het land en de denominatie (b.v. 1 Gulden) en jaar van uitgifte raad krijgt het biljet waar het fragment op voorkomt gratis thuis gestuurd.
Succes!
Moderator: $and€r

Goed plan! op een ander forum waar ik zit (met een heel ander thema) hebben ze een topic "raad het plaatje". Daar komen soms de gekste dingen voorbij.George_III schreef:De forumquiz terug brengen lijkt mij inderdaad ook een leuk idee, misschien als er meer mensen hier in geïnteresseerd zijn kunnen we een hele nieuwe quiz organiseren?
En de novih dinara trouwens ook...janssenfrank schreef:de 1 dinar 1994 van Joegoslavie lijkt er ook wel erg op... :s
Wat ik ook vaak op buitenlandse muntenfora zie, is een "determinatie- quiz". Een gebruiker plaatst dan een moeilijke munt (bv Indische staat of Chinese cash) of een dusdanig versleten munt en de eerste die hem correct determineert wint (net zoals bij dit bankbiljet eigenlijk). Misschien is dit een idee om verder uit te breiden? Denk dat er hier genoeg mensen zijn met niet-alledaagse munten.janssenfrank schreef:Goed plan! op een ander forum waar ik zit (met een heel ander thema) hebben ze een topic "raad het plaatje". Daar komen soms de gekste dingen voorbij.

Stuur je NAW gegevens via PB en ik stuur het biljet naar u toe.George_III schreef:Is dit niet de achterkant van het biljet op uw profielfoto, een 500 Dinara Joegoslavië 1990? De forumquiz terug brengen lijkt mij inderdaad ook een leuk idee, misschien als er meer mensen hier in geïnteresseerd zijn kunnen we een hele nieuwe quiz organiseren?
Groet,
Mika