EK Voetbal 2021 - Pool

Hier worden de vragen van onder andere de forumquiz gesteld. Doe ook mee en beantwoord de laatst gestelde vraag. In deze rubriek vindt je ook andere vragen en polls.

Moderator: $and€r

Adriaan Nederland
Senior lid
Senior lid

Re: EK Voetbal 2021 - Pool

Bericht door Adriaan » 12 jul 2021, 11:56

Melcoins schreef:
08 jul 2021, 08:34
Bedankt Pim, en de WINNAAR gefeliciteerd! Hoe doet Koen het? Ik vind mijzelf een 'lucky loser' omdat ik af en toe een leuke wedstrijd met gekke uitkomst gokte. Toch hoop ik dat de route van Adriaan door Engeland wordt geblokt, gestopt, getackeld, zonder of met kaart ... niks persoonlijks hoor :gniffel: .... Mel PS Die kaarten kennen ze bij de Copa America...

Mijn dank gaat uit naar. Rashford, Sancho en Saka die vanaf 11 meter hebben gemist. Sorry, Melcoins :gniffel:
Koen gefeliciteerd met deze mooie overwinning.

koenmunten Indonesia
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door koenmunten » 12 jul 2021, 15:00

Merci! En jij gefeliciteerd met de 2e plaats en Mel met de derde.
Was wel een latertje zo gisterenavond. Ook wel prima dat het weer voorbij is heeft toch wel erg veel (kijk)tijd. Nu ff bijkomen en op naar de Olympische Spelen.
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.

Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.

Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl

Melcoins Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door Melcoins » 12 jul 2021, 21:09

Adriaan schreef:
12 jul 2021, 11:56
Melcoins schreef:
08 jul 2021, 08:34
Bedankt Pim, en de WINNAAR gefeliciteerd! Hoe doet Koen het? Ik vind mijzelf een 'lucky loser' omdat ik af en toe een leuke wedstrijd met gekke uitkomst gokte. Toch hoop ik dat de route van Adriaan door Engeland wordt geblokt, gestopt, getackeld, zonder of met kaart ... niks persoonlijks hoor :gniffel: .... Mel PS Die kaarten kennen ze bij de Copa America...

Mijn dank gaat uit naar. Rashford, Sancho en Saka die vanaf 11 meter hebben gemist. Sorry, Melcoins :gniffel:
Koen gefeliciteerd met deze mooie overwinning.
Gefeliciteerd Adriaan, het was de verdiende uitslag. Mel

Melcoins Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door Melcoins » 12 jul 2021, 21:11

koenmunten schreef:
12 jul 2021, 15:00
Merci! En jij gefeliciteerd met de 2e plaats en Mel met de derde.
Was wel een latertje zo gisterenavond. Ook wel prima dat het weer voorbij is heeft toch wel erg veel (kijk)tijd. Nu ff bijkomen en op naar de Olympische Spelen.
Inderdaad, Koenmunten, op naar Olypische Spelen. Is er een poule voor het voorspellen van de medaille-spiegel en de plaats van NL op de landenrangorde?? Mel

koenmunten Indonesia
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door koenmunten » 12 jul 2021, 21:31

Nee nog niet. Lijkt me leuk. Zet jij iets op?

Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab » 13 jul 2021, 12:56

Ben ik weer na een weekje Balatonmeer met 35 tot 40 graden. Ik had Belgie als favoriet dus het viel me nog mee. Jammer dat het Deens team een oor werd aangenaaid door Makkelie, NL scheidsrechter. Ik had ze wel een finale plaats gegund ten koste van de Engelsen, had ook veel racisme gescheeld.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171

koenmunten Indonesia
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door koenmunten » 13 jul 2021, 16:02

Ilosab schreef:
13 jul 2021, 12:56
Ben ik weer na een weekje Balatonmeer met 35 tot 40 graden. Ik had Belgie als favoriet dus het viel me nog mee. Jammer dat het Deens team een oor werd aangenaaid door Makkelie, NL scheidsrechter. Ik had ze wel een finale plaats gegund ten koste van de Engelsen, had ook veel racisme gescheeld.
Niet zozeer door Makkelie denk ik. Die kon het misschien niet goed genoeg zien. Daarom is de VAR bedacht om dit soort zaken goed te bekijken en in te grijpen mocht een scheidsrechter een fout maken. Als ze dan bij de VAR die verantwoordelijkheid niet nemen ligt daar de fout denk ik.

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab » 13 jul 2021, 18:36

koenmunten schreef:
13 jul 2021, 16:02
Ilosab schreef:
13 jul 2021, 12:56
Niet zozeer door Makkelie denk ik. Die kon het misschien niet goed genoeg zien. Daarom is de VAR bedacht om dit soort zaken goed te bekijken en in te grijpen mocht een scheidsrechter een fout maken. Als ze dan bij de VAR die verantwoordelijkheid niet nemen ligt daar de fout denk ik.
Is waar maar die zijn ook vaak nalatig, durven ook geen beslissing te nemen. Volgens jaar WK, ga ik weer voor een top 10 plaats :lollig:
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171

koenmunten Indonesia
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door koenmunten » 13 jul 2021, 22:56

Hopelijk doen er volgend jaar nog een paar meer mee

Pim Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door Pim » 04 sep 2021, 16:28

Vandaag de prijs bij Koen gebracht. Was niet makkelijk een Italiaans muntje te vinden die die nog niet had. Maar was erg gezellig, dank voor een inzicht in je verzameling

Ik kijk nu al weer uit naar het WK! Dan komt er weer een poule!

koenmunten Indonesia
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door koenmunten » 24 sep 2021, 11:46

Dit mooie muntje nam Pim voor me mee:
1 centime italie combi.jpg
Een Italiaans muntje omdat Italie gewonnen had.
1 centesimo 1861, het eerste munttype van koninkrijk Italie.
Deze ontbrak nog in mijn verzameling, dus blij mee :angel:
Thanks Pim

En nu op naar het WK
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Terug naar “Forumquiz en andere wedstrijdjes”