Eurocoinhouse

Veel websites, bedrijven en organisaties brengen een nieuwsbrief uit. Weet jij waar je je kunt aanmelden voor een nieuwsbrief, plaats hier dan een bericht..
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Eurocoinhouse

Bericht door Munthunter » 10 sep 2009, 10:39

EUROCOINHOUSE
Afbeelding

Zoals de naam al zegt, een webwinkel voor Euromunten.

Via info@eurocoinhouse.com kun je een e-mail sturen en vragen om lid te worden van de nieuwsbrief. Op de site kan ik in ieder geval geen link vinden om aan te melden.

Bezoek ook eens de website van Eurocoinhouse

www.eurocoinhouse.com

Mocht iemand de link vinden om jezelf aan te melden voor de nieuwsbrief, dan laat het maar even weten.

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!

Daniël
Superlid
Superlid

Re: Eurocoinhouse

Bericht door Daniël » 05 jan 2011, 18:52

Sorry maar ik vind dat ze slechte nieuwsbrieven versturen, enkele maanden terug met Finland stond het volgende erin:
FINLAND

Wij hebben uit voorraad leverbaar Finland 2 Euro 2010 “150 jaar Finse munten”

Deze munt is uitgegeven omdat Finland 150 jaar geleden haar eerste munten geslagen heeft.

Het bijzondere aan deze munt is dat deze munt op het moment dat hij is uitgegeven al geheel uitverkocht is!

Gelukkig hebben wij hier tijdig op ingespeeld en hebben wij deze munt nu al uit voorraad leverbaar.

Wij kunnen Finland 2 Euro 2010 “150 jaar Finse munten” aanbieden voor EUR 5,75.

Attentie: De kans is aanwezig dat de prijs van deze munt fors in prijs gaat stijgen.
Hun draaien alles zo zodat hun er beter van worden door informatie te geven wat niet waar is.

llinde Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door llinde » 05 jan 2011, 19:22

Zoals ik in een ander topic al heb gezegd, kijk altijd uit als waardestijgingen worden beloofd....
Hier staat echter niets fout, er staat dat de kans aanwezig is, niet hoe groot die kans is, dus ze geven geen informatie die onwaar is.
Dat een verkoper probeert de werkelijkheid mooier te laten lijken is logisch.

Luit

llinde Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door llinde » 05 jan 2011, 20:47

Herman schreef: Toch word er meer uitgegaan van een stijging, dan van een daling!! Dat haal ik uit de benadrukking "Attentie" en "FORS"
Als de handel dat nu eens achterwege liet, dan zou het in ieder geval op mij geloofwaardiger overkomen.
Er wordt helemaal niet uitgegaan van een stijging, waarom zou je iets verkopen wat heel snel duurder wordt, dan kan je toch beter nog even wachten....
Het is dus inderdaad pure verkooppraat, maar het is niet onwaar wat er staat, het zou theoretisch natuurlijk wel kunnen dat de prijs fors stijgt.

Luit

Daniël
Superlid
Superlid

Bericht door Daniël » 05 jan 2011, 20:50

En dat stuk dat voor dat die uitgegeven is direct uitverkocht was is dat ook waar?

llinde Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door llinde » 05 jan 2011, 21:08

Gible schreef:En dat stuk dat voor dat die uitgegeven is direct uitverkocht was is dat ook waar?
Ja, bij de Finse Munt in ieder geval wel, dat er natuurlijk dan allerlei groothandelaren zijn die de munt wel in ruime mate kunnen leveren is een ander verhaal, zie het als een halve waarheid :wink:
Weer een voorbeeld dus van verkooppraat, maar kijk uit met het beschuldigen van iemand van leugens of onwaarheden, daar kunnen ze je eventueel juridisch voor aanpakken.

Luit

Daniël
Superlid
Superlid

Bericht door Daniël » 05 jan 2011, 21:09

Als ze dat willen doen dan zie ik ze wel bij de rechtbank, ik ga me mening dus niet inhouden want ik vind zulke verkooppraatjes maar leugens beetje mensen onder druk zetten om iets te kopen.

Maar goed laten we maar op een andere discussie over gaan :)

llinde Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door llinde » 05 jan 2011, 21:16

@Gible,

Ik zie ook liever een korte zakelijke nieuwsbrief met alleen maar feiten, in plaats van een nieuwsbrief die vooral het eigen bedrijf verheerlijkt zoals bij eurocoinhouse, in zoverre ga ik helemaal met je mee.
Alleen moet je je zelf dan ook aan de feiten houden en als je zegt dat iets onwaar is, moet je dat kunnen bewijzen.
Ik heb ze ook wel eens gezegd dat ik vond dat een aantal van hun stellingen mensen op het verkeerde been zetten.

Luit

rinuske
Senior lid
Senior lid

Bericht door rinuske » 06 jan 2011, 19:25

ik ben ook al een tijdje lid van hun nieuwsbrief
en die verkoop techniek van verkopers kijk ik gewoon doorheen
als iets mijn interesse wekt dan wil ik het waarschijnlijk ook hebben, al die loze kreten doen mij helemaal niets meer
dus met andere woorden ,probeer door die opdringerige tekst heen te lezen en bepaal voor jezelf of je datgeen wil hebben of niet
grtz Rinus

iedere munt is er een!!!
hoe verder weg ,hoe interessanter ie is

Terug naar “Nieuwsbrieven”