PecuniaHora - COINS4YOU

Veel websites, bedrijven en organisaties brengen een nieuwsbrief uit. Weet jij waar je je kunt aanmelden voor een nieuwsbrief, plaats hier dan een bericht..
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

PecuniaHora - COINS4YOU

Bericht door Munthunter » 06 sep 2009, 19:54

PecuniaHora - COINS4YOU
Afbeelding

PecuniaHora oftewel Coins4you is een website waar men tegen een redelijk bedrag Euromunten kan kopen.

Coins4you opereert vanuit Duitsland, de site kun je instellen op Engelstalig en Duitstalig.

Coins4you heeft ook een eigen nieuwsbrief, via de volgende link kom je op de website. Linksboven moet je even je e-mailadres invullen, daarna een visuele code overnemen en daarna nog even een activatiecode in je mailbox aanklikken. Hierna ontvang je automatisch iedere nieuwe nieuwsbrief.

http://www.coins4you.eu

Bovenstaande link is tevens de link naar de homepage van Coins4You.

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!

Daniël
Superlid
Superlid

Re: PecuniaHora - COINS4YOU

Bericht door Daniël » 05 jan 2011, 18:55

De website is netjes en de nieuwsbrieven ook. Wel jammer dat deze naam zo ter schande word gemaakt op marktplaatst met de verkoper die mensen oplicht met nep munten.

http://postzegels-munten.marktplaats.nl ... ck=1#photo

Ze melden 1x dat het pattern is op een niet opvallende plek, bij de rest zeggen ze dat de waarde stijgt. Hoe kan dat bij een nepmunt...

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab » 05 jan 2011, 19:07

Mooie en duidelijke site maar ik neem aan dat de verzendkosten meer bedragen dan in Nederland het geval is dus ik vraag me dan af of je dan hier niet goedkoper uit bent.

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171

llinde Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door llinde » 05 jan 2011, 19:16

Gible schreef:bij de rest zeggen ze dat de waarde stijgt.
Pas altijd op als iemand zegt dat de waarde van een te verkopen product stijgt, deze zin moet alle alarmbellen bij de koper laten afgaan, want waarom zou een verkoper een product goedkoop verkopen als het zeker is dat het op korte termijn veel meer waard is?

Luit

Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter » 05 jan 2011, 20:18

Graag allert blijven over hetgeen we hier schrijven. We hebben het nu inmiddels ook weer over Coins4You uit Tilburg, de 'prulpenningengigant'. Wanneer we met diverse berichten op bladzijde twee van DIT topic belanden kunnen buitenstaanders wel eens wat te vlug lezen en denken dat Coins4You.eu aan het rommelen is. Zeker gezien deze 'naamsverwarring'...

Of ben ik nu te angstig?

Gr. Jeroen

Daniël
Superlid
Superlid

Bericht door Daniël » 05 jan 2011, 20:34

Ik zei er daarom ook bij dat de naam ter schande word gemaakt, dus even voor de duidelijkheid diegene op MP is niet dezelfde verkoper 8)

Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter » 05 jan 2011, 20:35

Klopt en dat had ik ook gezien, echter wordt er hier door twee verkopers dezelfde naam gebruikt en staan ze nu samen in 1 topic ;) Verwarrend...

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab » 06 jan 2011, 07:49

Heel simpel. die met NL achter de link is de bedrieger en die met EU is de normale verkoper.

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.

Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter » 06 jan 2011, 09:12

Ilosab schreef:Heel simpel. die met NL achter de link is de bedrieger en die met EU is de normale verkoper.

Gr. Alfred
Kijk en dat weten WIJ, maar gasten die dit lezen? Of nieuwe leden?

bernard3 Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door bernard3 » 06 jan 2011, 10:49

Munthunter schreef: Kijk en dat weten WIJ, maar gasten die dit lezen? Of nieuwe leden?
Jeroen, ik kan me die verwarring goed voorstellen. Misschien een idee om de eerste post aan te passen daarin een soort waarschuwing plaatsen. Woorden van deze strekking

"Let op: verwar coins4you.eu niet met coins4you.nl. Deze laatste is een Nederlands bedrijf dat prutspenningen verkoopt en misbruikt de naam van de eerlijke leverancier. Kijk dus goed uit met welk bedrijf u te maken hebt."

Bernard

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab » 06 jan 2011, 13:07

Ik denk dat je de titel van dit topic wel kunt aanpassen maar wees voorzichtig met de bewoordingen, je kunt hier niet alles zomaar neer zetten.

Gr. Alfred

bernard3 Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door bernard3 » 06 jan 2011, 18:57

Ilosab schreef:Ik denk dat je de titel van dit topic wel kunt aanpassen maar wees voorzichtig met de bewoordingen, je kunt hier niet alles zomaar neer zetten.
Alfred, daar heb je denk ik wel gelijk in. Voor mij als lid ligt dat bovendien anders dan voor Jeroen als beheerder. Hij zou inderdaad beter andere bewoordingen kunnen kiezen.

Bernard

Terug naar “Nieuwsbrieven”