Website Mooie Muntjes tijdelijk offline

Veel websites, bedrijven en organisaties brengen een nieuwsbrief uit. Weet jij waar je je kunt aanmelden voor een nieuwsbrief, plaats hier dan een bericht..
Mooie Muntjes
Volledig lid
Volledig lid

Website Mooie Muntjes tijdelijk offline

Bericht door Mooie Muntjes » 10 okt 2014, 11:23

De afgelopen tijd is de website van Mooie Muntjes op diverse punten verbeterd (o.a. mogelijkheid om per afzonderlijk product een vraag te stellen en een link tussen webshop en veiling om een veilingobject te vergelijken met webshop product). Komend weekend staan echter de grootste veranderingen op het menu. Er komt een aparte categorie bankbiljetten (was nu onderdeel van Koninkrijk), de indeling provinciaal wordt verbeterd én er komt een vernieuwde homepage. Om dit alles te realiseren moet ook de gehele database overgezet worden. Hiervoor moet de website tijdelijk offline.

Dit gaat gebeuren tussen vrijdag 10 oktober vanaf 21.00 uur (vanavond dus) tot en met zondag 12 oktober 09.00 uur. U bent zondag na 9.00 uur weer van harte welkom op de site!

De 24/7 veiling wordt gedurende deze tijd 'bevroren'. Dit houdt in dat de situatie zoals deze op vrijdag 10 oktober om 20.59.59 is op zondag 12 oktober vanaf 9.00.01 door zal gaan. Biedingen blijven van kracht en kavels dalen in de tussentijd dus niet naar beneden af.

Met vriendelijke groet,

Teun en René

NijmegenMunten Nederland
Donateur
Donateur

Re: Website Mooie Muntjes tijdelijk offline

Bericht door NijmegenMunten » 10 okt 2014, 23:12

Hallo Teun en Rene,

Wat misschien ook handig is, is om aan te geven wanneer een nieuwe munt in de veiling is gegaan. Of de optie nieuwe munten in veiling. Dit zeg ik omdat ik dan biedingen heb lopen en dan niet weet waar ik gebleven ben bij de kavels als ik een dag later kijk. Ook zou het fijn zijn als je zichtbaar krijgt in de veiling hoe hoog je autobod is. Nu moet je dan terugschakelen naar je eigen account om dat te checken, als je dit hebt wordt het ook al sneller overzichtelijk waar je gebleven bent met bieden/kavels bekijken. Wellicht iets om over na te denken. Voor de rest mooie site met een leuk aanbod. Op de muntmanifestatie voor het eerst gezien en inmiddels al aardig wat geboden en gewonnen :thumb up:

Terug naar “Nieuwsbrieven”