verzaakt erbij te zetten toen wat er nou was met dit biljet...
Weet iemand van jullie dat?
Is het een replacements, misdruk ( wat ik niet kan vinden op biljet ) of wat dan ook.
bedankt alvast

Moderator: Arjena3
Munthunter schreef:Ik heb mijn Akkermans Vercoulen niet bij, maar kun je een AV nummer geven Herman, of iemand anders?
Gr. Jeroen
De stip maakt volgens mij niet uit die is per biljet volgens mij anders dus geen variant... maar misschien kan PatrickP hier wat over melden. De bullseye is volgens mij de eerste variant, wat ik mij kan herinneren is dat ik ergens gelezen heb dat het lastig voor de productie was vandaar dat hij eraf gegaan is bij de andere varianten.Herman schreef:Maar nergens word over de klokstand van de stip gesproken? Is toch merkwaardig of een stip moet niet als variant gezien worden?willemo schreef:Vercoulen: 37.1b wigvormige snijtekens zonder dubbele concentrische cirkel serie 0619-3174 Mvgr Willemo
Dan zou de bullseye ook er niet toe kunnen behoren?
Heb zelfs een10 gulden gezien, waar de snor een haartje meer had![]()
![]()
Herman
haha, nou ben ik niet zo van de varianten hoor. Waarom ik dit tientje ooit gekocht hebt, ben ik inmiddels ook al vergetenHerman schreef:Mountainbiker, dan is je stipklok variantenspul compleet. 8)
OP zoek naar de volgende, het zullen de lijntjes niet zijn, die heb ik al bekeken.![]()
Herman
Of het de snijtekens zijn, zou het niet weten, Bestaan twee varianten van. Allebei evenveel voorkomend. Dus das niet het bijzondere denk ik.Herman schreef:Nou dat zal eraan liggen hoe fijn men het biljet zal kunnen inscannen, want dan zitten er best nog veel variaties in de afstanden.
Je zou kunnen zeggen 24 X 60 X 60 kom je al gauw aan een kleine 9000 mogelijkheden.
Maar er zijn er millioenen van gedrukt, dus ik stop met de rekensom.
Nee, Mountainbiker ik denk dat het variantje wat je misschien hebt, te maken zal hebben met de snijtekens?![]()
Herman
patrickp.nl schreef:Dat stipje is om twee drukgangen op elkaar af te stemmen en kan op elke willekeurige plaats in de binnenste cirkel staan. Het wordt pas leuk als je er een kunt vinden waarbij dat stipje BUITEN de binnenste cirkel staat. Die had namelijk afgekeurd moeten worden! (Ik ben ze nog niet tegen gekomen, maar heb er eerlijk gezegd ook niet zo op gelet. i.t.t. de punt achter IMP die aardig wat pecunia's kan opleveren als de verkoper hem niet kent!!)Herman schreef:Ja hoor, rechtsboven zit het stipje in de kleine cirkel naast Frans op 11:00 uur
En normaal zit dat stipje op 17:00 uur![]()
![]()
![]()
Herman