1978 Coronation Jubilee Crown Sterling 5 Coin Proof Set

Plaats hier alle informatie, weetjes, nieuwtjes, vragen, etc. over de wereldmunten.

Moderator: koenmunten

suminion
Volledig lid
Volledig lid

1978 Coronation Jubilee Crown Sterling 5 Coin Proof Set

Bericht door suminion » 07 feb 2011, 18:47

ik vroeg me af wat de verkoopwaarden van de ''1978 Coronation Jubilee Crown Sterling 5 Coin Proof Set'' is. ik heb deze op het oog, maar kan niet zo 1-2-3 vinden wat de normale verkoopwaarden zal moeten zijn..

kleine info,

The $25 coin of Barbados portrays both the unicorn, symbol of Scotland, and the falcon, emblematic of Her Majestys Plantagenet ancestry.
The $25 coin of Belize depicts the greyhound, a popular royal emblem among all the Tudor monarchs, and the English lion, symbol of British royalty since the days of Richard the Lionhearted.
The $25 coin of the British Virgin Islands shows the griffin, adopted by Edward III as his private seal, and the dragon, legendary symbol of wisdom, strength and power.
The $10 coin of the Cook Islands portrays the white lion, introduced during the reign of Edward I, and the yale, heraldic symbol of Henry VII.
The $5 coin of the Solomon Islands bears the white horse of Hanover, first used in Britain by King George I, and the black burr, a popular royal symbol since the reign of Edward IV.

foto

Afbeelding
altijd op zoek naar franse gelegenheids euro.

grivnagozer
Moderator
Moderator

Re: 1978 Coronation Jubilee Crown Sterling 5 Coin Proof Set

Bericht door grivnagozer » 08 feb 2011, 17:58

maximaal 35 euro.
tja..

Terug naar “Wereldmunten”