England???

Plaats hier berichten als je niet weet welke munt je hebt.
Volgers: maarten89, voskeman, grivnagozer

Berichtdoor grivnagozer » 22 Nov 2009, 14:38

3 woorden:

open
een
qoopshop

meer heb ik niet gezegd.
Gebruikers-avatar
grivnagozer
Moderator
Moderator

Nationale vlag:
Ukraine Ukraine 
eBay:

Berichtdoor voskeman » 22 Nov 2009, 14:46

Nou daar ga ik dan eens seriues over nadenken.
Is ook wel leuk.
Gebruikers-avatar
voskeman
Senior lid
Senior lid

eBay:

Berichtdoor grivnagozer » 22 Nov 2009, 14:50

je hebt een hoop verzamelaars die er naar streven hun kwaliteit te verbeteren. Met jouw naoorlogse "buit" een prima optie.

Probeer het eerst eens 28 dagen gratis, dan kost het je niks, anders 39.95 per jaar gerekend van de dag van ingang.
Gebruikers-avatar
grivnagozer
Moderator
Moderator

Nationale vlag:
Ukraine Ukraine 
eBay:

Berichtdoor voskeman » 22 Nov 2009, 14:59

Oke dat kan dus ook een maandje proberen.
Wat ik gegreep is dat in je winkel de munten na een maand niet worden verwijderd indien niet verkocht.
En als je leuk verkoopt en dan in kwaliteit dan is 40 euro niet gek per jaar.
Gebruikers-avatar
voskeman
Senior lid
Senior lid

eBay:

Berichtdoor grivnagozer » 22 Nov 2009, 15:09

voskeman schreef:Oke dat kan dus ook een maandje proberen.
Wat ik begreep is dat in je winkel de munten na een maand niet worden verwijderd indien niet verkocht.
En als je leuk verkoopt en dan in kwaliteit dan is 40 euro niet gek per jaar.

Wanneer je het gratis doet kan je een artikel maximaal 28 dagen te koop zetten. Vervolgens wordt deze automatisch in je rubriek mijn veilingen op afgelopen veilingen geplaatst, wat niet zichtbaar is voor anderen dan jezelf. Handmatig kan je dan op de knop overnieuw drukken, en hij gaat er weer op voor 28 dagen. Een kavel blijft maximaal 3 maanden in afgelopen veilingen staan eer het systeem het verwijderd.

Als je 5 kavels hebt, is dat niet veel werk. Als je 500 kavels hebt, betekent dat je ongeveer 4 uur kwijt bent om handmatig alles opnieuw op de veiling te zetten. Neem je een qoopshop, dan plaatst het systeem automatisch 3 x de ingevoerde termijn door. Daarna moet je zelf beslissen of je handmatig bepaalde zaken overnieuw wil plaatsen, hetgeen het systeem dan opnieuw 3 x zal laten rouleren.

voordeel van qoop: iedereen heeft een registratieplicht en is daar dus vanwege een gerichte interesse. Spookbiedingen in principe niet mogelijk.

nadeel van qoop: een vaste groep van verzamelaars en meer zoekers dan aanbieders, hetgeen ook een voordeel kan zijn!

Ieder kavel wat verkocht is, notificeert qoop aan de aanbieder. Ieder bod op een kavel wordt niet genotificeerd, alleen wanneer de ingevoerde termijn verlopen is wordt de hoogste bieder op dat kavel aangegeven. Mensen hebben de mogelijkheid een veiling stop te zetten met qoop-nu. Je qoop-nu dus altijd iets hoger instellen als je inzet.
Gebruikers-avatar
grivnagozer
Moderator
Moderator

Nationale vlag:
Ukraine Ukraine 
eBay:

Berichtdoor voskeman » 22 Nov 2009, 15:23

Ja je zegt onderandere wat over aanbod. Dat is heel laag het is regelmatig
moeilijk om aan ander materiaal te komen. Munten engeland zou toch moeten lukken en toch ja de prijzen. Nu op het moment ben ik er door heen. Dus klant moet wachten , wat dan gebeurd is dat de klant gaat zoeken.

Griv: uiteraard,
Gebruikers-avatar
voskeman
Senior lid
Senior lid

eBay:

Vorige

Terug naar Welke munt heb ik hier?