Bankbiljetten Album

Plaats hier berichten als je niet weet welk bankbiljet je hebt.
Kristijn
Volledig lid
Volledig lid

Bankbiljetten Album

Bericht door Kristijn » 06 sep 2009, 21:53

hallo

eerst een vooral sorry voor al mijn vragen ik ben dus nog maar een groentje, ik hoop dat het niet stoort dat ik zoveel vraag?

dus nog een vraagje: ik wil mij 1 van dees een album aanschaffen om mijn bankbiljetten in te steken.
Ik heb al 1 op het oog wat mij intressant lijkt, mijn vraag is of het goed genoeg is of dat ik beter een andere kan nemen

LINK
http://www.verzamelaarsmarkt.nl/nl/acce ... lbums.aspx

Groetjes

Munthunter
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter » 07 sep 2009, 13:02

Hallo Kristijn,

Je hoeft je absoluut niet te verontschuldigen, het forum is juist om vragen te stellen.

Wat betreft je vraag.

Ikzelf heb niet zo'n beste ervaringen met de familie de Ruiter (Verzamelaarsmarkt) Ook niet met het merk Leuchtturm, maar dit is natuurlijk mijn mening.

Kijk eens op de Importasite www.importa.nl Van dit merk heb ik alles en het bevalt mij heel goed.

Via Peter van de Goor (hobbyhandelaar) kun je tegen een gereduceerd tarief mappen, munthouders, munthoudersbladen, bankbiljettenbladen, etc. kopen. Misschien kun je hem eens mailen en vragen naar de prijzen.
Peter heeft veel van Importa maar kan ook andere merken leveren.

Via de volgende lijk kom je op het topic waar je de informatie van Peter van de Goor vindt:

http://munthunter.forum2go.nl/peter-van ... -t172.html

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!

Kristijn
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Kristijn » 08 sep 2009, 12:50

ok zal daar eens vragen :D

josv
Lid
Lid

Re: Bankbiljetten Album

Bericht door josv » 16 sep 2016, 21:31

Hoi,

Persoonlijk vind ik dat als U op zoek bent naar bewaren van bankbiljetten u beter kunt uitkijken dat de plaats waar het biljet komt op 2 of 3 plaatsen opengaat,
bladen om biljet tussen de plastiek in te schuiven lijkt mij een hopeloze zaak..

Jos
Groeten
Jos
Website

marksch Poland
Senior lid
Senior lid

Bericht door marksch » 17 sep 2016, 00:47

Ik denk dat het niet zoveel zin heeft om dit 7 jaar oud draadje te re-activeren.

josv
Lid
Lid

Bericht door josv » 17 sep 2016, 16:13

marksch schreef:Ik denk dat het niet zoveel zin heeft om dit 7 jaar oud draadje te re-activeren.
Hoi marksch,

dan kan ik beter niets meer schrijven.
Hoe zou het zijn, moest U op een ander forum als starter beginnen, en U komt een item tegen dat u bevalt, of meer van wil weten.
gaat U het dan maar laten omdat item al 7 jaar oud is.

Dan gaan er hier veel nieuwelingen uit de boot vallen : men wil er misschien iets te weten komen. oeps is al 7 jaar oud onderwerp, zal dan maar een nieuw item starten over hetzelfde onderwerp (gaat forum al vlug een warboel worden)
En om U te behagen ga ik niet het heel forum lezen.
Groeten
Jos
Website

marksch Poland
Senior lid
Senior lid

Bericht door marksch » 17 sep 2016, 17:10

Jos,

Schrijf a.u.b. niet zomaar ergens een berichtje onder en kijk eerst even hoe het er hier in het forum aan toe gaat.

Vriendelijke groeten,

Mark

josv
Lid
Lid

Bericht door josv » 17 sep 2016, 19:49

marksch schreef:Jos,

Schrijf a.u.b. niet zomaar ergens een berichtje onder en kijk eerst even hoe het er hier in het forum aan toe gaat.

Vriendelijke groeten,

Mark

t'is al goed ik zwijg al pfffff
Groeten
Jos
Website

$and€r
Donateur
Donateur

Bericht door $and€r » 17 sep 2016, 22:20

josv schreef:

Vriendelijke groeten,

Mark

t'is al goed ik zwijg al pfffff
Mark, ik vind je inderdaad een "bokkelul",..
Een nieuw forumlid ontvang je niet zo...
Hoop dat ik een ban krijg.. :roll:

CorioCoins
Donateur
Donateur

Bericht door CorioCoins » 18 sep 2016, 01:04

Ik ben het in dit geval 100% eens met Sander, wtf kan een moderator hier even naar kijken!
is bokkelul trouwens niet met een N alsin bokkenlul? :lollig:

Enfin Jos laat u zeker niet de mond snoeren door een persoon,
wellicht kunt u zelf een leuke nieuwe thread beginnen door munten en bankbiljetten te combineren met fotografie?
Ik zou in ieder geval zeer geinteresseerd zijn.

mvg,

Bert

Willem
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Willem » 18 sep 2016, 18:07

Mark, vind die reactie van jou op Jos zijn post nogal ongepast, ik ga de commentaren dan ook één der dezen dagen verwijderen. Is toch alleen maar ok dat Jos reageert op een oud topic in plaats van een nieuw topic te starten met een vraag waar al vaker topics over zijn gestart.

Willem

janssenfrank
Superlid
Superlid

Bericht door janssenfrank » 18 sep 2016, 18:41

Deze off-topic post mag gerust verwijderd worden, maar ik wil graag even kwijt dat ik het geen probleem vind als oude threats nieuw leven wordt ingeblazen. Op deze manier blijft informatie over één onderwerp op één plaats staan en hoeven mensen niet meerdere threats door de lezen.

Verder vind ik ook dat we met nieuwe forumleden enig geduld en verdraagzaamheid mogen hebben. We kunnen niet verwachten dat nieuwe leden van alle regels, afspraken en dergelijke -geschreven of ongeschreven- op de hoogte is.
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam

winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool

lelystad
Senior lid
Senior lid

Bericht door lelystad » 18 sep 2016, 20:48

janssenfrank schreef:Deze off-topic post mag gerust verwijderd worden, maar ik wil graag even kwijt dat ik het geen probleem vind als oude threats nieuw leven wordt ingeblazen. Op deze manier blijft informatie over één onderwerp op één plaats staan en hoeven mensen niet meerdere threats door de lezen.

Verder vind ik ook dat we met nieuwe forumleden enig geduld en verdraagzaamheid mogen hebben. We kunnen niet verwachten dat nieuwe leden van alle regels, afspraken en dergelijke -geschreven of ongeschreven- op de hoogte is.
ben het hier volledig mee eens

maar even ter verdediging van mark
de berichten van jos waren niet al te informatief en er werden ook geen vragen gesteld
natuurlijk mag dit
josv schreef:Hoi,

Persoonlijk vind ik dat als U op zoek bent naar bewaren van bankbiljetten u beter kunt uitkijken dat de plaats waar het biljet komt op 2 of 3 plaatsen opengaat,
bladen om biljet tussen de plastiek in te schuiven lijkt mij een hopeloze zaak..

Jos
maar mark dacht hetzelfde als ik
marksch schreef:Ik denk dat het niet zoveel zin heeft om dit 7 jaar oud draadje te re-activeren.

Vriendelijke groeten,

Mark
en ik zie in deze 2 berichten geen bedoeling om mensen af te schrikken,er word alleen iets vriendelijk gevraagd

groeten lelystad
Al heeft iedereen je verlaten en er niemand meer om je geeft heb je toch nog iemand die aan je denkt. De belastingdienst.

marksch Poland
Senior lid
Senior lid

Bericht door marksch » 18 sep 2016, 21:54

Moderator,

Er zijn genoeg relevantere draadjes over hetzelfde onderwerp. M.i. is het aan te bevelen eerst even alle draadjes over dit onderwerp op te zoeken. Dat gaat simpel met de ingebouwde zoekfunctie van het forum. Daar hoeven anderen het natuurlijk niet mee eens te zijn. Verder wil ik mijn eigen reactie zo kort mogelijk houden. Rest mij alleen nog te zeggen dat ik aan scheldpartijen absoluut geen boodschap heb.

Vriendelijke groeten,

Mark

leon voorn Philippines
Donateur
Donateur

Bericht door leon voorn » 18 sep 2016, 22:25

dit is wel een erg oude treath,topik
ik zie dat munthunter er zelfs nog in voorkomt :hahaha:
collector of world coins and banknotes
see you at muntmanifestatie :wave:

CorioCoins
Donateur
Donateur

Bericht door CorioCoins » 18 sep 2016, 23:51

lelystad schreef:
janssenfrank schreef:Deze off-topic post mag gerust verwijderd worden, maar ik wil graag even kwijt dat ik het geen probleem vind als oude threats nieuw leven wordt ingeblazen. Op deze manier blijft informatie over één onderwerp op één plaats staan en hoeven mensen niet meerdere threats door de lezen.

ben het hier volledig mee eens

maar even ter verdediging van mark
de berichten van jos waren niet al te informatief en er werden ook geen vragen gesteld
natuurlijk mag dit
josv schreef:Hoi,

Jos
maar mark dacht hetzelfde als ik

Vriendelijke groeten,

Mark
en ik zie in deze 2 berichten geen bedoeling om mensen af te schrikken,er word alleen iets vriendelijk gevraagd

groeten lelystad
Lees voor de gein gewoon even de andere posts van jos ook daar bemoeit mark zich zeer onterecht mee met het gevolg dat jos reacties heeft verwijderd op aangeven van MARK.
Dit kan niet de bedoeling zijn dunkt me!

lelystad
Senior lid
Senior lid

Bericht door lelystad » 19 sep 2016, 00:26

http://munthunter.nl/viewtopic.php?f=66 ... 14#p154814

op deze informatieve post word anders niet gereageerd
en deze reactie heeft niets met munten of bankbiljetten te maken
dit is gewoon de boel opnaaien wat inmiddels aardig gelukt is :thumb down:

groeten lelystad
Al heeft iedereen je verlaten en er niemand meer om je geeft heb je toch nog iemand die aan je denkt. De belastingdienst.

josv
Lid
Lid

Bericht door josv » 19 sep 2016, 12:55

beste mensen,

Dank voor de reactie's, maar laat het gewoon wat het is.
Ben hier niet gekomen om te bekvechten, dus we laten het gewoon achter ons.

Als ik nog antwoorden en of vragen heb zal ik uitkijken van hoe oud het topic is en of dat het belangrijk genoeg is voor een openen van nieuw topic
Groeten
Jos
Website

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab » 19 sep 2016, 15:31

lelystad schreef:http://munthunter.nl/viewtopic.php?f=66 ... 14#p154814

op deze informatieve post word anders niet gereageerd
en deze reactie heeft niets met munten of bankbiljetten te maken
dit is gewoon de boel opnaaien wat inmiddels aardig gelukt is :thumb down:

groeten lelystad
Je maakt je er drukker om dan ik. Hij weet niet wat er toen speelde dus ik laat het maar zo. :lollig:
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171

Terug naar “Welk bankbiljet heb ik hier?”