Verzamelaars van penningen/tokens?

Plaats hier berichten over penningen die nog niet in de andere onderdelen zijn benoemd.
Lotus07
Superlid
Superlid

Verzamelaars van penningen/tokens?

Bericht door Lotus07 » 03 dec 2014, 12:45

Hallo,

Zijn er op dit forum toevallig verzamelaars van de penningen/tokens (zoals koffiemuntjes en telefoonpenningen)?
Ik vind ze zelf wel grappig en daarom bewaar ik ze ook altijd als ik ze tegenkom (het is nu een soort bijverzameling geworden :) ), ik heb er daardoor een stel dubbel en vroeg me af of mensen deze met mij zouden willen ruilen?
Als je interesse hebt, laat hier dan even een berichtje achter.

Grt, Lotus07
Verzamelt: wereldmunten en -bankbiljetten; is vooral op zoek naar DDR, Oostblok en NL munten/biljetten!

marksch Poland
Senior lid
Senior lid

Re: Verzamelaars van penningen/tokens?

Bericht door marksch » 03 dec 2014, 13:36

Hoi,

Ik ben geen echte verzamelaar van penningen, maar ik heb er wel een aantal. Inmiddels heb ik een groot aantal verkocht, meestal voor 50 cent of 1 euro, maar soms meer. Ik heb wel wat koffiemuntjes en telefoonpenningen liggen. Als je geïnteresseerd bent, zou je er een paar kunnen kopen of heel misschien kunnen we iets ruilen. Op dit moment kan ik even niet nakijken wat ik precies heb, maar als je me even een privéberichtje stuurt, zal kan ik je over ruim een week vertellen of ik iets voor je heb.

Groet,

Mark

lepeis
Nieuw lid
Nieuw lid

Re: Verzamelaars van penningen/tokens?

Bericht door lepeis » 04 dec 2014, 09:37

Hallo,

Ik heb heel veel tokens dubbel en ruil altijd.
Laat maar even weten welke je dubbel hebt.
Gebruik je ook een catalogus, bv die van Kooij?

Met groeten,
Henderik

Terug naar “Overige penningen”